Pomoc

Pomoc w obsłudze sklepu internetowego
Strona główna / Pomoc

Pomoc


Temat pomocy dotyczące konfiguracji pracy całego sklepu.
Konfiguracja -> Sprzedaż -> Płatności
1) Generowanie kluczy API dla płatności PayPal
2) Komunikaty w koszyku
3) Konfiguracja bramki płatniczej Axepta
4) Konfiguracja bramki płatniczej iMoje
Sklep posiada integrację z bramką iMoje banku ING Bank Śląski. Aby prowadzić sprzedaż przez bramkę płatności iMoje należy :
- założyć konto na stronie iMoje https://imoje.ing.pl
- po założeniu konta zalogować się na stronie iMoje
- w drugim oknie przeglądarki przejść do panelu sklepu internetowego do działu Konfiguracja -> Sprzedaż -> Płatności -> iMoje -> Ustawienia zaawansowane
- powrócić do okna ze stroną iMoje i przejść do działu Ustawienia -> Klucze API -> Domyślny -> Szczegóły
- skopiować token autoryzacyjny (lub wygenerować nowy i skopiować) - będzie miał postać "6yzuyxikxph3ljjwkwijwkvgc441gy5hs0n6it0n8szcfwvhffmlrr8jt64ov3fm"
- wstawić token w oknie przeglądarki konfiguracji bramki sklepu w pole "Token autoryzacyjny"
- powrócić do okna na stronie iMoje i wybrać Sklepy -> Sklep -> Szczegóły -> Dane do integracji i skopiować po kolei wszystkie klucze "Identyfikator klienta" , "Identyfikator sklepu" , "Klucz sklepu" do konfiguracji bramki w sklepie w drugim oknie przeglądarki
- po skopiowaniu wszystkich kluczy należy będąc w oknie przeglądarki w sklepie, skopiować link o nazwie "Adres notyfikacji" i wstawić go na stronie iMoje w dziale Sklepy -> Sklep -> Szczegóły -> Dane do integracji -> Adres notyfikacji [klikając edytuj przy tym adresie]

Po wypełnieniu wszystkich pól w panelu ustawień zaawansowanych bramki iMoje w sklepie i zapisaniu zmian oraz po podaniu adresu notyfikacji na stronie iMoje, bramka jest gotowa do przyjmowania płatności i realizacji zwrotów za zakupione towary.

W przypadku problemów z płatnością przez wybraną bramkę, należy sprawdzić poprawność skopiowanych danych czy czasami nie ucięło jakiegoś znaku (na końcu lub początku). Jeżeli wszystko skopiowane jest poprawnie, należy skontaktować się z obsługą techniczną platformy QShop aby dokonała sprawdzenia bramki płatności.

5) Konfiguracja integracji z SygmaBank
6) PayU - integracja - konfiguracja podstawowa
7) Przeglądanie dostępnych płatności
8) Przypisywanie form płatności dla odbioru w siedzibie firmy
9) Ustawianie płatności systemu PayPal
10) Ustawianie płatności systemu Przelewy24
11) Ustawienia dla płatności PayPal
12) Włączanie płatności

  • Dane kontaktowe
  • Visual Technologies
  • ul.Czeska 11c/3
  • 73-110 Stargard, NIP:8541944053
  • E-mail : qshop(at)qshop.com.pl
  • Telefon : +48 60 213 72 06
Zapisz się do newslettera aby pozostać w kontakcie z naszą firmą i otrzymywać informacje odnośnie nowości na naszej platformie.
Gotowe