Sklep internetowy oferuje mozliwość integracji z systemem ratalnym SygmaBanku.
Aby korzystać z modułu płatności należy:
- Przejść do działu Konfiguracja -> Sprzedaż -> Płatności
- Kliknąć na nazwę SygmaBank (otwirzy się okienko konfiguracji)
- Po otwarciu strony zostaną wyświetlone takie dane jak(numer sklepu partnera, Typ kredytu, hasło do API, tryb pracy). Dane uzyskują Państwo od opiekuna z SygmaBank.
Po wpisaniu tych danych, należy jeszcze przekazać informacje do SygmaBanku o adresach powrotnych dla APP_OK oraz APP_CANCEL. Dane te znajdują się poniżej przycisku zapisz konfiguracji.
Drugim krokiem ustawień keidy już podamy dane dostępowe do SygmaBanku (APP_OK,APP_CANCEL) oraz otrzymamy od SygmaBanku dane do uzupełnienia (numer sklepu partnera itd) jest przejście do działu Moduły -> Masowej Edycji -> Mapowanie kategorii dla SygmaBank. Należy zmapować kategorie ze sklepu, z kategoriami w SygmaBanku.
Operacja mapowania sprowadza się do wybrania mapowanej kategorii (kategoria ze sklepu i grupa i podgrupa) oraz przypisania jej typu produktu i kodu artykułu.
Po ukończeniu tej operacji, integracja jest gotowa do działania.