Pomoc

Pomoc w obsłudze sklepu internetowego
Strona główna / Pomoc

Pomoc


Temat pomocy dotyczące konfiguracji pracy całego sklepu.
Konfiguracja -> Sprzedaż -> Płatności
1) Generowanie kluczy API dla płatności PayPal
2) Komunikaty w koszyku
3) Konfiguracja bramki płatniczej Axepta
4) Konfiguracja bramki płatniczej iMoje
5) Konfiguracja integracji z SygmaBank
6) PayU - integracja - konfiguracja podstawowa
W celu prawidłowego skonfigurowania usługi integracji z PayU, należy:
- Zalogować się na stronę https://secure.payu.com/user/login
- Wejść do działu "Moje sklepy"
- Wybrać nazwę sklepu, następnie "Punkty płatności "
- Wybrać nazwę punktu i kliknąć na niego.
Po wybraniu punktu płatności, pojawi się lista dostępnych ustawień oraz wymagane dane do wpisania powyżej.
Dane wymagane do uruchomienia integracji to:
Id punktu płatności (pos_id), Klucz (MD5), Drugi klucz (MD5), Klucz autoryzacji płatności (pos_auth_key)

Adresy powrotów (adres powrotu błędnego, adres powrotu pozytywnego,adres raportów) należy pobrać z panelu sterowania sklepem z działu Konfiguracja -> Sprzedaż -> Płatności -> PayU -> Ustawienia zaawansowane i wpisać do punktu płatności.

Kodowania danych - należy wybrać "ISO-8859-2"

7) Przeglądanie dostępnych płatności
8) Przypisywanie form płatności dla odbioru w siedzibie firmy
9) Ustawianie płatności systemu PayPal
10) Ustawianie płatności systemu Przelewy24
11) Ustawienia dla płatności PayPal
12) Włączanie płatności

  • Dane kontaktowe
  • Visual Technologies
  • ul.Czeska 11c/3
  • 73-110 Stargard, NIP:8541944053
  • E-mail : qshop(at)qshop.com.pl
  • Telefon : +48 60 213 72 06
Zapisz się do newslettera aby pozostać w kontakcie z naszą firmą i otrzymywać informacje odnośnie nowości na naszej platformie.
Gotowe