O Sklepie

Szczegółowe informacje o sklepie
Strona główna / O Sklepie

Wsparcie techniczne


Zapewnienie prawidłowego działania całej aplikacji to nasz priorytet. Potrafimy usunąć każdą usterkę odnotowaną w systemie, nic nie ujdzie naszej uwadze.
Duży nacisk położyliśmy zatem na cały system wsparcia technicznego, który posiada :
- Kreator wysłania zgłoszenia (łącznie z możliwością wyboru towary którego dotyczy problem)
- System numeracji zgłoszeń
- Możliwość dołączania zrzutów ekranowych przez specjalny program QShop Supporter

Dodatkowo każdy z programów naszej firmy, posiada możliwość raportowania napotkanych błędów i wysyłania na serwer FTP naszej firmy do dalszej analizy.
W razie napotkania błędu aplikacje potrafią cofnąć wykonywane operacje aby zapobiec utracie dancyh. Przez 7 lat pracy, żaden z naszych programów nie spodował utraty danych.

Każdy z naszych klientów kupując sklep w dowolnej wersji otrzymuje pakiet wsparcia technicznego:
- Przy wersjach abonamentowych (wsparcie nigdy nie wygasa, 24 godziny / dobę)
- Przy wersjach dożywotnich (wsparcie jest na pierwsze 2 lata, po 2 latach możliwość wykupienia na rok zgodnie z cennikiem)

Podstawowe zadania działu wsparcia technicznego :
- Usuwanie usterek bieżących (aplikacja WEB, Bazy danych, Programu dodatkowe)
- Analiza zgłoszeń dotyczących działania wszyskich programów
- Zdalne diagnozowanie usterek w programach
- Pomoc w zakresie obsługi programów

We wszystkich programach QShoip zgłaszanie usterki odbywa się poprzez panel sterowania sklepem w dziale Pomoc -> Wsparcie Techniczne
  • Dane kontaktowe
  • Visual Technologies
  • ul.Czeska 11c/3
  • 73-110 Stargard, NIP:8541944053
  • E-mail : qshop(at)qshop.com.pl
  • Telefon : +48 60 213 72 06
Zapisz się do newslettera aby pozostać w kontakcie z naszą firmą i otrzymywać informacje odnośnie nowości na naszej platformie.
Gotowe