Pomoc

Pomoc w obsłudze sklepu internetowego
Strona główna / Pomoc

Pomoc


Temat pomocy dotyczące konfiguracji pracy całego sklepu.
Konfiguracja -> Sprzedaż -> Płatności
1) Generowanie kluczy API dla płatności PayPal
2) Komunikaty w koszyku
3) Konfiguracja bramki płatniczej Axepta
4) Konfiguracja bramki płatniczej iMoje
5) Konfiguracja integracji z SygmaBank
6) PayU - integracja - konfiguracja podstawowa
7) Przeglądanie dostępnych płatności
8) Przypisywanie form płatności dla odbioru w siedzibie firmy
Istnieje możliwość określenia metody zapłaty za zakupione produkty przy odbiorze w siedzibie firmy. Zaleca się stosowanie płatności gotówką z tego względu ,że klient dokonując zakupu w sklepie stacjonarnym na podstawie zamówienia otrzyma paragon z aktualną datą sprzedaży.
Wybrane metody płatności określane dla odbioru w siedzibie firmy nie podlegają pod restrykcje nanoszone przy wyborze metody zapłaty przy wysyłce firmą kurierską.

9) Ustawianie płatności systemu PayPal
10) Ustawianie płatności systemu Przelewy24
11) Ustawienia dla płatności PayPal
12) Włączanie płatności

  • Dane kontaktowe
  • Visual Technologies
  • ul.Czeska 11c/3
  • 73-110 Stargard, NIP:8541944053
  • E-mail : qshop(at)qshop.com.pl
  • Telefon : +48 60 213 72 06
Zapisz się do newslettera aby pozostać w kontakcie z naszą firmą i otrzymywać informacje odnośnie nowości na naszej platformie.
Gotowe