Pomoc

Pomoc w obsłudze sklepu internetowego
Strona główna / Pomoc

Pomoc


Temat pomocy dotyczące konfiguracji pracy całego sklepu.
Konfiguracja -> Sprzedaż -> Płatności
1) Generowanie kluczy API dla płatności PayPal
2) Komunikaty w koszyku
3) Konfiguracja bramki płatniczej Axepta
4) Konfiguracja bramki płatniczej iMoje
5) Konfiguracja integracji z SygmaBank
6) PayU - integracja - konfiguracja podstawowa
7) Przeglądanie dostępnych płatności
8) Przypisywanie form płatności dla odbioru w siedzibie firmy
9) Ustawianie płatności systemu PayPal
10) Ustawianie płatności systemu Przelewy24
Sklep internetowy oferuje system płatności poprzez przelewy24.
Aby korzystać z modułu płatności "Przelewy24" należy:
- Przejść na stronę internetową http://przelewy24.pl
- Założyć nowe konto postępując dokładnie z instukcją (punkt o instalacji skryptów Państwa nie interesuje)
- Po założeniu konta i wniesieniu opłaty rejestracyjnej otrzymają Państwo numer identyfikacyjny w systemie np:2504, który przyjdzie w wiadomości email.
Konto w serwisie przelewy24 zostało założone i mogą Państwo przejść do zakładki [PAY] i uzupełnić dane.
- Odnajdujemy zakładkę "Przelewy24" i pole tekstowe oznaczone jako "Identyfikator". Wpisujemy w to pole nasz identyfikator który otrzymaliśmy w wiadomości email od serwisu przelewy24 i naciskamy czerwony przycisk "Zapisz zmiany".
Tryb pracy modułu należy ustawić jako tryb "Kupowania". Więcej informacji o trybach pracy modułu uzyskają Państwo od dystrybutora aplikacji.

Informacje szczegółowe odnośnie konfiguracji modułu płatności mogą Państwo uzyskać także od dystrybutora aplikacji bądź wprost od producenta sklepu.

11) Ustawienia dla płatności PayPal
12) Włączanie płatności

  • Dane kontaktowe
  • Visual Technologies
  • ul.Czeska 11c/3
  • 73-110 Stargard, NIP:8541944053
  • E-mail : qshop(at)qshop.com.pl
  • Telefon : +48 60 213 72 06
Zapisz się do newslettera aby pozostać w kontakcie z naszą firmą i otrzymywać informacje odnośnie nowości na naszej platformie.
Gotowe