Pomoc

Pomoc w obsłudze sklepu internetowego
Strona główna / Pomoc

Pomoc


Tematy pomocy dotyczące sprzedaży.
Sprzedaż -> Transakcje -> Do realizacji
1) Anulowanie transakcji
2) Generowanie etykiet dla firmy kurierskiej DPD
3) Generowanie paragonu oraz danych na paczkę
4) Generowanie raportu transakcji
5) Realizacja transakcji
6) Ręczne nadawanie numeru listu przewozowego
W systemie istnieje możliwość ręcznego nadawania numerów listom przewozowym. Aby to zrobić należy:
- Przejść do działu Sprzedaż -> Transakcje -> Do realizacji
- Wybrać transakcję do której chcemy wpisać numer listu przewozowego - klikając na przycisk "Zmień status"
- Po otwarciu okienka pełnoekranowego klikamy na przycisk "Gotowe do wysyłki" - potwierdzamy zmianę status naciskając następnie przycisk "Zmień status"
- Po zmianie statusu ponownie klikamy przycisk "Zmień status" a następnie po otwarciu okienka pełnoekranowego wybieramy przycisk "Paczka wysłana"
- Po kliknięciu przycisku "Paczka wysłana" pojawi się okienko dodatkowe, z polem o nazwie "Numer listu przewozowego" - w które wpisujemy numer listu przewozowego.
Wprowadzenie numeru potwierdzamy naciśnięciem przycisku "Zmień status"

Po wpisaniu numeru kontrahent otrzyma wiadomość email z nadanym numerem listu przewozowego.

7) Rejestracja zamówień w programie Subiekt GT
8) Sortowanie listy transakcji potwierdzonych
9) Transakcje zablokowane
10) Transakcje zablokowane - przy współpracy z programem Subiekt GT
11) Usuwanie transakcji do realizacji
12) Wystawianie faktury VAT
13) Wystawianie paragonu
14) Wyświetlanie danych o realizowanej transakcji

  • Dane kontaktowe
  • Visual Technologies
  • ul.Czeska 11c/3
  • 73-110 Stargard, NIP:8541944053
  • E-mail : qshop(at)qshop.com.pl
  • Telefon : +48 60 213 72 06
Zapisz się do newslettera aby pozostać w kontakcie z naszą firmą i otrzymywać informacje odnośnie nowości na naszej platformie.
Gotowe