Pomoc

Pomoc w obsłudze sklepu internetowego
Strona główna / Pomoc

Pomoc


Tematy pomocy dotyczące sprzedaży.
Sprzedaż -> Transakcje -> Do realizacji
1) Anulowanie transakcji
2) Generowanie etykiet dla firmy kurierskiej DPD
3) Generowanie paragonu oraz danych na paczkę
4) Generowanie raportu transakcji
Raporty transakcji są pomocą dla administratorów serwisów którzy np:przekazują wygenerowany raport do działu magazynowego w celu wydania towaru. Aby wygenerować raport z transakcji należy:
- Przejść do działu Sprzedaż -> Transakcje -> Do realizacji
- Wybrać transakcję której raport chcemy wygenerować
- Klikamy na nazwę zakupionego produktu wchodzącego w skład transakcji
- Wybiearmy zakładkę raporty i klikamy w niej "Generuj raport"
Po kliknięciu otworzy się strona z gotowym raportem do wydruku.
Jeżeli chcemy wygenerować zestawienie raportów musimy skorzystać z funkcji dostępnej w statystykach sklepu.

5) Realizacja transakcji
6) Ręczne nadawanie numeru listu przewozowego
7) Rejestracja zamówień w programie Subiekt GT
8) Sortowanie listy transakcji potwierdzonych
9) Transakcje zablokowane
10) Transakcje zablokowane - przy współpracy z programem Subiekt GT
11) Usuwanie transakcji do realizacji
12) Wystawianie faktury VAT
13) Wystawianie paragonu
14) Wyświetlanie danych o realizowanej transakcji

  • Dane kontaktowe
  • Visual Technologies
  • ul.Czeska 11c/3
  • 73-110 Stargard, NIP:8541944053
  • E-mail : qshop(at)qshop.com.pl
  • Telefon : +48 60 213 72 06
Zapisz się do newslettera aby pozostać w kontakcie z naszą firmą i otrzymywać informacje odnośnie nowości na naszej platformie.
Gotowe