Pomoc

Pomoc w obsłudze sklepu internetowego
Strona główna / Pomoc

Pomoc


Tematy pomocy dotyczące sprzedaży.
Sprzedaż -> Transakcje -> Do realizacji
1) Anulowanie transakcji
2) Generowanie etykiet dla firmy kurierskiej DPD
Do prawidłowego działania modułu jest wymagane podanie loginu, hasła oraz masterFID – dane uzyskają Państwo z działu obsługi klienta firmy DPD.
Dodatkowo aby generować etykiety, należy:
- Dodać firmę kurierską DPD w dziale Konfiguracja -> Sprzedaż -> Firmy kurierskie (wpisać wielkimi literami nazwę DPD)
- Wejść w ustawienia integracji dla dodanej firmy i wpisać dane (login, hasło, masterFid)

Jeżeli pojawi się w systemie sklepu transakcja do realizacji za pomocą firmy kurierskiej DPD należy:
- Przejść do działu Sprzedaż -> Transakcje -> Do realizacji
- Zaznaczyć transakcję na liście (jeżeli zaznaczymy transakcje nie należące do DPD, nic się nie stanie, system je po prostu odrzuci i nie będą brane pod uwagę)
- Kliknąć przycisk - drukuj etykiety adresowe
Po wydrukowaniu pojawią się dwa linki do pobrania plików PDF – pierwszy plik do etykiety, drugi z plików to protokół przekazania towaru.
Podczas drukowania etrykiet, zostaną także nadane numery paczek, przez co kontrahent będzie miał możliwoœć œledzenia losów swojej paczki.

3) Generowanie paragonu oraz danych na paczkę
4) Generowanie raportu transakcji
5) Realizacja transakcji
6) Ręczne nadawanie numeru listu przewozowego
7) Rejestracja zamówień w programie Subiekt GT
8) Sortowanie listy transakcji potwierdzonych
9) Transakcje zablokowane
10) Transakcje zablokowane - przy współpracy z programem Subiekt GT
11) Usuwanie transakcji do realizacji
12) Wystawianie faktury VAT
13) Wystawianie paragonu
14) Wyświetlanie danych o realizowanej transakcji

  • Dane kontaktowe
  • Visual Technologies
  • ul.Czeska 11c/3
  • 73-110 Stargard, NIP:8541944053
  • E-mail : qshop(at)qshop.com.pl
  • Telefon : +48 60 213 72 06
Zapisz się do newslettera aby pozostać w kontakcie z naszą firmą i otrzymywać informacje odnośnie nowości na naszej platformie.
Gotowe