Pomoc

Pomoc w obsłudze sklepu internetowego
Strona główna / Pomoc

Pomoc


Tematy pomocy dotyczące sprzedaży.
Sprzedaż -> Transakcje -> Do realizacji
1) Anulowanie transakcji
2) Generowanie etykiet dla firmy kurierskiej DPD
3) Generowanie paragonu oraz danych na paczkę
4) Generowanie raportu transakcji
5) Realizacja transakcji
6) Ręczne nadawanie numeru listu przewozowego
7) Rejestracja zamówień w programie Subiekt GT
Zamówienia wpływające do sklepu internetowego mogą być rejestrowane w programie Subiekt GT. Aby umożliwić rejestrację zamówień, należy
- Pobrać program QShop Updater ze strony http://qshop.com.pl
- Zainstalować program na komputerze, uruchamiają plik exe - QShop_updater_dd_mm_yyyy.exe
- Uruchomić instalator programu
- Po instalacji programu należy uruchomić główny plik QShop_updater.exe i wpisać kod w kreatorze ustawień - kod ustawień dostępny jest w trakcie pracy kreatora konfiguracji sklepu, lub u dystrybutora Państwa sklepu
- Po wpisaniu kodu należy wprowadzić dane odnośnie kasy, magazynu, podmiotu na którym ma pracować program do wymiany danych. Następnie należy zamknąć kreatora instalacji i uruchomić program ponownie
Po włączeniu programu będzie on miał domyślnie wybrane ustawienia umożliwiające pracę z Subiektem GT.

Proces rejestracji zamówień.
1) Po złożeniu zamówienia w sklepie internetowym, program do wymiany danych doda kontrahenta do naszego Subiekta GT - oznaczy go symbolem zaczynającym się od
"Sklepxxxxx"
2) Po wpisaniu kontrahenta doda zamówienie powiązane z danymi kontrahenta.

W przypadku kiedy kontrahent wybierze inny adres dostawy, do programu Subiekt GT zostanie wpisany kontrahent z danymi do wysyłki zakupionych produktów. Taki kontrahent zostanie powiązany ze złożonym zamówieniem.

Przykłady
1) Kontrahent posiada ten sam adres rejestracji i wysyłki i składa zamówienie, w Subiekcie GT pojawia się zamówienie na dane kontrahenta. Do samego Subiekta GT zostanie wpisana jedna kartoteka kontrahenta.

2) Kontrahent posiada inny adres rejestracji oraz inny adres wysyłki i składa zamówienie, w Subiekcie GT pojawia się zamówienie na dane kontrahenta oraz jego inne dane do wysyłki. Do samego Subiekta GT zostaną wpisane dwie kartoteki kontrahenta (jedna na adres rejestracji druga na adres dostawy)

UWAGA : Zabronione jest usuwanie założonych kont kontrahentów. Usunięcie wpisanego konta kontrahenta powiązanego z programem QShop będzie skutkowało zablokowaniem możliwości rejestracji zamówienia w Subiekcie GT.

UWAGA : Oznaczenie kontrahenta usuniętego z programu Subiekt GT aby został dodany ponownie (w celu uruchomienia ponownego wpisywania zamówień ze sklepu do programu Subiekt GT), będzie realizowane przez wsparcie techniczne i będzie odpłatne.
Posiadanie wykupionego wsparcia technicznego nie zwalnia z opłaty dodatkowej za oznaczenie usuniętego kontrahenta z programu Subiekt GT.
Opłata za ponowne oznaczenie kontrahenta jest dostępna na stronie QShop.com.pl w dziale cennik -> dodatki http://qshop.com.pl/sklep_cennik_dodatki i jest opisana jako "Zresetowanie powiązania kontrahenta Sklep - Subiekt GT"

8) Sortowanie listy transakcji potwierdzonych
9) Transakcje zablokowane
10) Transakcje zablokowane - przy współpracy z programem Subiekt GT
11) Usuwanie transakcji do realizacji
12) Wystawianie faktury VAT
13) Wystawianie paragonu
14) Wyświetlanie danych o realizowanej transakcji

  • Dane kontaktowe
  • Visual Technologies
  • ul.Czeska 11c/3
  • 73-110 Stargard, NIP:8541944053
  • E-mail : qshop(at)qshop.com.pl
  • Telefon : +48 60 213 72 06
Zapisz się do newslettera aby pozostać w kontakcie z naszą firmą i otrzymywać informacje odnośnie nowości na naszej platformie.
Gotowe