Pomoc

Pomoc w obsłudze sklepu internetowego
Strona główna / Pomoc

Pomoc


Tematy pomocy dotyczące sprzedaży.
Sprzedaż -> Transakcje -> Do realizacji
1) Anulowanie transakcji
Jeżeli z jakiegoś powodu transakcja przeprowadzona przez kontrahenta musi zostać anulowana możemy to uczynić w następujący sposób:
- Przejść do działu Sprzedaż -> Sprzedaż -> Transakcje -> Do realizacji
- Wybrać transakcję którą chcemy anulować.
- Klikamy na numer transakcji
- Wybieramy zakładkę "Anulowanie transakcji"
- Wpisujemy powód anulowania transakcji oraz jeśli chcemy aby dany kontrahent więcej nie miał dostępu do naszego sklepu zaznaczamy opcję "Zablokuj dostęp do sklepu dla IP". Po wypełnieniu odpowiednich pól klikamy na przycisk "anuluj transakcję". W tym momencie transakcja zostanie anulowana i zobaczymy komunikat "Transakcja została anulowana".

2) Generowanie etykiet dla firmy kurierskiej DPD
3) Generowanie paragonu oraz danych na paczkę
4) Generowanie raportu transakcji
5) Realizacja transakcji
6) Ręczne nadawanie numeru listu przewozowego
7) Rejestracja zamówień w programie Subiekt GT
8) Sortowanie listy transakcji potwierdzonych
9) Transakcje zablokowane
10) Transakcje zablokowane - przy współpracy z programem Subiekt GT
11) Usuwanie transakcji do realizacji
12) Wystawianie faktury VAT
13) Wystawianie paragonu
14) Wyświetlanie danych o realizowanej transakcji

  • Dane kontaktowe
  • Visual Technologies
  • ul.Czeska 11c/3
  • 73-110 Stargard, NIP:8541944053
  • E-mail : qshop(at)qshop.com.pl
  • Telefon : +48 60 213 72 06
Zapisz się do newslettera aby pozostać w kontakcie z naszą firmą i otrzymywać informacje odnośnie nowości na naszej platformie.
Gotowe