Pomoc

Pomoc w obsłudze sklepu internetowego
Strona główna / Pomoc

Pomoc


Tematy pomocy dotyczące sprzedaży.
Sprzedaż -> Transakcje -> Do realizacji
1) Anulowanie transakcji
2) Generowanie etykiet dla firmy kurierskiej DPD
3) Generowanie paragonu oraz danych na paczkę
4) Generowanie raportu transakcji
5) Realizacja transakcji
Aby zrealizować potwierdzoną transakcję należy:
- Przejść do działu Sprzedaż -> Transakcje -> Do realizacji
- Wybrać interesującą nas transakcję którą chcemy zrealizować ,klikamy na nazwę produktu na liście transakcji (kolor pomarańczowy)
- rozwinie się lista z opcjami do wyboru i automatycznie zostanie wybrana opcja "Dane szczegółowe transakcji". Przechodzimy do zakładki "Realizacja transakcji".
Jeżeli chcemy aby kupujący otrzymał od nas potwierdzenie zrealizowania transakcji zaznaczamy opcję "Wyślij potwierdzenie" i klikamy przycisk "Realizuj transakcję". Transakcja zostanie zrealizowana i kontrahent otrzyma potwierdzenie w postaci wiadomości email.

6) Ręczne nadawanie numeru listu przewozowego
7) Rejestracja zamówień w programie Subiekt GT
8) Sortowanie listy transakcji potwierdzonych
9) Transakcje zablokowane
10) Transakcje zablokowane - przy współpracy z programem Subiekt GT
11) Usuwanie transakcji do realizacji
12) Wystawianie faktury VAT
13) Wystawianie paragonu
14) Wyświetlanie danych o realizowanej transakcji

  • Dane kontaktowe
  • Visual Technologies
  • ul.Czeska 11c/3
  • 73-110 Stargard, NIP:8541944053
  • E-mail : qshop(at)qshop.com.pl
  • Telefon : +48 60 213 72 06
Zapisz się do newslettera aby pozostać w kontakcie z naszą firmą i otrzymywać informacje odnośnie nowości na naszej platformie.
Gotowe