Pomoc

Pomoc w obsłudze sklepu internetowego
Strona główna / Pomoc

Pomoc


Temat pomocy dotyczące konfiguracji pracy całego sklepu.
Konfiguracja -> Ustawienia podstawowe -> Ogólne
1) Edycja ustawień ogólnych sklepu
2) Model transakcyjny
W systemie istnieje możliwość zmiany modelu transakcyjnego w jakim działa cały sklep. Czasami jest tak, że chcemy prowadzić sprzedaż produktów których nie mamy na stanie magazynowym. Można w ten sposób dopasować zachowanie sklepu do stanów magazynowych i decydować co ma się stać z potencjalną transakcją w koszyku - czy ma dojść do skutku przy stanach magazynowych zerowych czy też nie.
Aby przełączyć model transakcyjny serwisu należy:
- Przejść do działu Konfiguracja -> Ustawienia podstawowe-> Ogólne
- Przejść do zakładki Ogólne -> Podstawowe
- Zmienić "Model transakcji"
- Zapisać zmiany niebieskim przyciskiem

"Zakup produktów" - po przełączeniu na ten model, będzie możliwe zakupienie produktów będących na stanie magazynowym.
"Zamawianie produktów" - po przełączeniu na ten model, będzie możliwe zamawianie produktów nie będących na stanie magazynowym w sklepie.

3) Wstawianie kodu śledzenia dla Google Analytics
4) Wstawienie kodu chatu Facebooka
5) Wyłączanie sklepu
6) Włączanie komunikatu polityki prywatności Cookies
7) Włączanie sklepu do pracy
8) Zmiana hasła dostępowego do serwisu
9) Zmiana roli serwisu

  • Dane kontaktowe
  • Visual Technologies
  • ul.Czeska 11c/3
  • 73-110 Stargard, NIP:8541944053
  • E-mail : qshop(at)qshop.com.pl
  • Telefon : +48 60 213 72 06
Zapisz się do newslettera aby pozostać w kontakcie z naszą firmą i otrzymywać informacje odnośnie nowości na naszej platformie.
Gotowe