Pomoc

Pomoc w obsłudze sklepu internetowego
Strona główna / Pomoc

Pomoc


Temat pomocy dotyczące konfiguracji pracy całego sklepu.
Konfiguracja -> Ustawienia podstawowe -> Ogólne
1) Edycja ustawień ogólnych sklepu
2) Model transakcyjny
3) Wstawianie kodu śledzenia dla Google Analytics
4) Wstawienie kodu chatu Facebooka
5) Wyłączanie sklepu
6) Włączanie komunikatu polityki prywatności Cookies
7) Włączanie sklepu do pracy
8) Zmiana hasła dostępowego do serwisu
Można zmienić hasło dostępowe do serwisu, aby to zrobić musimy:
- Przejśc do działu Konfiguracja -> Ustawienia podstawowe -> Ogólne
- Zostanie wyświetlona lista z ustawieniami
- Znajdujemy i naciskamy przycisk "Zmień hasło"
- Pojawi się pole tekstowe oraz komunikat "Proszę wpisać obecne hasło ". W to pole podajemy hasło które jest obecnie ustawione w serwisie.
- Po podaniu prawidłowego hasła klikamy "Zmień hasło"
- Pojawią się dwa pola tekstowe w które podaje nowe hasło dostępowe które musi być dłuższe niż 6 znaków. Po podaniu nowego hasła (w oba pola tekstowe wpisujemy to samo) naciskamy przycisk "Zmień hasło".
Hasło zostanie zmienione na nowe.
Wszelkie próby zmiany haseł sa monitorowane i jeżeli podamy błędne hasło przy próbie jego zmiany na adres podany w ustawieniach zostanie wysłana wiadomość email z odpowiednią informacją.

9) Zmiana roli serwisu

  • Dane kontaktowe
  • Visual Technologies
  • ul.Czeska 11c/3
  • 73-110 Stargard, NIP:8541944053
  • E-mail : qshop(at)qshop.com.pl
  • Telefon : +48 60 213 72 06
Zapisz się do newslettera aby pozostać w kontakcie z naszą firmą i otrzymywać informacje odnośnie nowości na naszej platformie.
Gotowe