Pomoc

Pomoc w obsłudze sklepu internetowego
Strona główna / Pomoc

Pomoc


Temat pomocy dotyczące konfiguracji pracy całego sklepu.
Konfiguracja -> Ustawienia podstawowe -> Ogólne
1) Edycja ustawień ogólnych sklepu
Aby edytować ustawienia ogólne sklepu należy:
- Przejśc do działu Konfiguracja -> Ustawienia podstawowe -> Ogólne
- Zostanie wyświetlona lista z ustawieniami

Opis ważniejszych ustawień:
- Login dostępowy - jest to login który obowiązuje super administratora
- Hasło administratora - hasło którym loguje się administrator.
- Klucz szyfrujący dane - klucz do szyfrowania danych przechowywanych w serwisie.
- Adres URL sklepu - adres pod którym funkcjonuje sklep
- Adres URL sklepu SSL - adres sklepu dla połączeń szyfrowanych
- E-mail administratora - adres email na który będą przychodzić powiadomienia ze sklepu.
- Domyślny język sklepu - język główny który funkcjonuje w sklepie zaraz po jego włączeniu przez użytkownika
- Czas trwania sesji administracyjnej - czas trwania sesji administratora po zalogowaniu, czyli czas po jakim będzie trzeba się ponownie zalogować.
- Domyślne ceny w serwisie - ceny które sa domyślnymi cenami w całym sklepie
- Pokaż ceny netto - pokazywanie cen netto w sklepie , standardowo wybrane jako "TAK".

Wszelkie wprowadzone zmiany potwierdzamy poprzez naciśnięcie przycisku "Zapisz zmiany"

2) Model transakcyjny
3) Wstawianie kodu śledzenia dla Google Analytics
4) Wstawienie kodu chatu Facebooka
5) Wyłączanie sklepu
6) Włączanie komunikatu polityki prywatności Cookies
7) Włączanie sklepu do pracy
8) Zmiana hasła dostępowego do serwisu
9) Zmiana roli serwisu

  • Dane kontaktowe
  • Visual Technologies
  • ul.Czeska 11c/3
  • 73-110 Stargard, NIP:8541944053
  • E-mail : qshop(at)qshop.com.pl
  • Telefon : +48 60 213 72 06
Zapisz się do newslettera aby pozostać w kontakcie z naszą firmą i otrzymywać informacje odnośnie nowości na naszej platformie.
Gotowe