Pomoc

Pomoc w obsłudze sklepu internetowego
Strona główna / Pomoc

Pomoc


Temat pomocy dotyczące konfiguracji pracy całego sklepu.
Konfiguracja -> Ustawienia podstawowe -> Ogólne
1) Edycja ustawień ogólnych sklepu
2) Model transakcyjny
3) Wstawianie kodu śledzenia dla Google Analytics
4) Wstawienie kodu chatu Facebooka
5) Wyłączanie sklepu
Aby wyłączyć sklep z pracy, czyli żeby był niewidoczny dla kontrahentów należy:
- Przejść do działu Konfiguracja -> Ustawienia podstawowe -> Ogólne
- Zostanie wyświetlona lista z ustawieniami
- W sekcji o nazwie Status główny -> Status sklepu należy zmienić status z "Sklep włączony" na "sklep wyłączony"
- Po zmianie, należy zapisać zmiany klikając "Zapisz zmiany"

UWAGA: będąc zalogowanym jako administrator, status sklepu się nie zmieni, dla administratora, będzie on dalej aktywny.

6) Włączanie komunikatu polityki prywatności Cookies
7) Włączanie sklepu do pracy
8) Zmiana hasła dostępowego do serwisu
9) Zmiana roli serwisu

  • Dane kontaktowe
  • Visual Technologies
  • ul.Czeska 11c/3
  • 73-110 Stargard, NIP:8541944053
  • E-mail : qshop(at)qshop.com.pl
  • Telefon : +48 60 213 72 06
Zapisz się do newslettera aby pozostać w kontakcie z naszą firmą i otrzymywać informacje odnośnie nowości na naszej platformie.
Gotowe