Pomoc

Pomoc w obsłudze sklepu internetowego
Strona główna / Pomoc

Pomoc


Tematy pomocy dotyczące sprzedaży.
Sprzedaż -> Transakcje -> Nie potwierdzone
1) Dodawanie komentarzy do transakcji
Istnieje możliwość wstawienia komentarza do całej transakcji oraz jego wysłania na emaila kontrahenta.
Aby skorzystać z tej opcji należy:
- Przejść do działu Sprzedaż -> Transakcje -> Nie potwierdzone
- Wybrać transakcję do której chcemy dodać komentarz
- Kliknąć na numer transakcji
- W zakładce "Dane transakcji" odnajdujemy pole "Komentarz dla transakcji "
- Po wpisaniu komentarza należy nacisnąć przycisk "Wstaw komentarz"

Kliknięcie przycisku "Wstaw komentarz" spowoduje zapisanie komentarza i jego wysłanie na adres email kontrahenta.

2) Dodawanie komentarzy do zakupionych produktów
3) Potwierdzanie transakcji przez obsługę sklepu
4) Potwierdzanie transakcji ręczne
5) Przeglądanie transakcji nie potwierdzonych
6) Sortowanie listy transakcji nie potwierdzonych
7) Usuwanie transakcji nie potwierdzonych
8) Wysyłanie potwierdzeń transakcji

  • Dane kontaktowe
  • Visual Technologies
  • ul.Czeska 11c/3
  • 73-110 Stargard, NIP:8541944053
  • E-mail : qshop(at)qshop.com.pl
  • Telefon : +48 60 213 72 06
Zapisz się do newslettera aby pozostać w kontakcie z naszą firmą i otrzymywać informacje odnośnie nowości na naszej platformie.
Gotowe