Jeżeli użytkownik z jakiegoś powodu zrealizuje transakcje zakupu ale jej nie potwierdzi , możemy to uczynić sami, aby to zrobić musimy:
- Przejść do działu Sprzedaż -> Transakcje -> Nie potwierdzone
- Odszukać transakcję którą chcemy potwierdzić
- Po odnalezieniu szukanej transakcji zaznaczamy ją checkboxem i klikamy potwierdź.
UWAGA : Potwierdzenie transakcji spowoduje jej przekazanie do działu transakcje do realizacji. Potwierdzenie zaznaczeniem nie powoduje wysłania wiadomości email z linkiem potwierdzającym.
Co oznacza błąd "Błąd wysyłania, sprawdź konfigurację ustawień potwierdzeń"
Podany komunikat błędu "Błąd wysyłania, sprawdź konfigurację ustawień potwierdzeń" wskazuje na to że brak w systemie informacji odnośnie danych do wysłania potwierdzenia lub też zmieniono konfigurację sklepu.
Być może ktoś już takie potwierdzenie wysłał - stąd jego status na wysłany, lub zmieniono konfigurację co do wysyłek potwierdzeń.