Pomoc

Pomoc w obsłudze sklepu internetowego
Strona główna / Pomoc

Pomoc


Tematy pomocy dotyczące sprzedaży.
Sprzedaż -> Transakcje -> Nie potwierdzone
1) Dodawanie komentarzy do transakcji
2) Dodawanie komentarzy do zakupionych produktów
3) Potwierdzanie transakcji przez obsługę sklepu
4) Potwierdzanie transakcji ręczne
Jeżeli użytkownik z jakiegoś powodu zrealizuje transakcje zakupu ale jej nie potwierdzi , możemy to uczynić sami, aby to zrobić musimy:
- Przejść do działu Sprzedaż -> Transakcje -> Nie potwierdzone
- Odszukać transakcję którą chcemy potwierdzić
- Po odnalezieniu szukanej transakcji zaznaczamy ją checkboxem i klikamy potwierdź.

UWAGA : Potwierdzenie transakcji spowoduje jej przekazanie do działu transakcje do realizacji. Potwierdzenie zaznaczeniem nie powoduje wysłania wiadomości email z linkiem potwierdzającym.

Co oznacza błąd "Błąd wysyłania, sprawdź konfigurację ustawień potwierdzeń"
Podany komunikat błędu "Błąd wysyłania, sprawdź konfigurację ustawień potwierdzeń" wskazuje na to że brak w systemie informacji odnośnie danych do wysłania potwierdzenia lub też zmieniono konfigurację sklepu.
Być może ktoś już takie potwierdzenie wysłał - stąd jego status na wysłany, lub zmieniono konfigurację co do wysyłek potwierdzeń.

5) Przeglądanie transakcji nie potwierdzonych
6) Sortowanie listy transakcji nie potwierdzonych
7) Usuwanie transakcji nie potwierdzonych
8) Wysyłanie potwierdzeń transakcji

  • Dane kontaktowe
  • Visual Technologies
  • ul.Czeska 11c/3
  • 73-110 Stargard, NIP:8541944053
  • E-mail : qshop(at)qshop.com.pl
  • Telefon : +48 60 213 72 06
Zapisz się do newslettera aby pozostać w kontakcie z naszą firmą i otrzymywać informacje odnośnie nowości na naszej platformie.
Gotowe