Pomoc

Pomoc w obsłudze sklepu internetowego
Strona główna / Pomoc

Pomoc


Tematy pomocy dotyczące sprzedaży.
Sprzedaż -> Transakcje -> Nie potwierdzone
1) Dodawanie komentarzy do transakcji
2) Dodawanie komentarzy do zakupionych produktów
3) Potwierdzanie transakcji przez obsługę sklepu
Istnieje możliwość wysyłania potwierdzającego emaila przez obsługę sklepu internetowego.
Aby skorzystać z tej opcji należy:
- Przejść do działu Konfiguracja -> Sprzedaż-> Realizacja transakcji
- Odnaleźć zakładkę "Realizacja transakcji"
- W zakładce odnajdujemy opcję "Potwierdzanie transakcji zakupu" i "Potwierdzenie transakcji wysyła obsługa sklepu" - zaznaczamy tę opcję i potwierdzamy naciskając przycisk "Zapisz zmiany"

Po zapisaniu zmian, kontrahent dokonujący zakupu w sklepie, nie otrzyma emaila potwierdzającego do momentu do kiedy nie wyśle go obsługa sklepu internetowego.

Aby wysłać takie potwierdzenie należy :
- Przejść do działu Sprzedaż -> Transakcje -> Nie potwierdzone
- Kliknąć na numer transakcji
- Następnie na "Dane szczegółowe transakcji".
- Przy "Potwierdzanie transakcji" nacisnąć przycisk "Wyślij potwierdzenie"

Po naciśnięciu tego przycisku do kontrahenta zostanie wysłany email z linkiem do potwierdzenia ,kontrahent klikając na ten link potwierdzi osobiście przekazanie transakcji do realizacji.

4) Potwierdzanie transakcji ręczne
5) Przeglądanie transakcji nie potwierdzonych
6) Sortowanie listy transakcji nie potwierdzonych
7) Usuwanie transakcji nie potwierdzonych
8) Wysyłanie potwierdzeń transakcji

  • Dane kontaktowe
  • Visual Technologies
  • ul.Czeska 11c/3
  • 73-110 Stargard, NIP:8541944053
  • E-mail : qshop(at)qshop.com.pl
  • Telefon : +48 60 213 72 06
Zapisz się do newslettera aby pozostać w kontakcie z naszą firmą i otrzymywać informacje odnośnie nowości na naszej platformie.
Gotowe