Istnieje możliwość wysyłania potwierdzającego emaila przez obsługę sklepu internetowego.
Aby skorzystać z tej opcji należy:
- Przejść do działu Konfiguracja -> Sprzedaż-> Realizacja transakcji
- Odnaleźć zakładkę "Realizacja transakcji"
- W zakładce odnajdujemy opcję "Potwierdzanie transakcji zakupu" i "Potwierdzenie transakcji wysyła obsługa sklepu" - zaznaczamy tę opcję i potwierdzamy naciskając przycisk "Zapisz zmiany"
Po zapisaniu zmian, kontrahent dokonujący zakupu w sklepie, nie otrzyma emaila potwierdzającego do momentu do kiedy nie wyśle go obsługa sklepu internetowego.
Aby wysłać takie potwierdzenie należy :
- Przejść do działu Sprzedaż -> Transakcje -> Nie potwierdzone
- Kliknąć na numer transakcji
- Następnie na "Dane szczegółowe transakcji".
- Przy "Potwierdzanie transakcji" nacisnąć przycisk "Wyślij potwierdzenie"
Po naciśnięciu tego przycisku do kontrahenta zostanie wysłany email z linkiem do potwierdzenia ,kontrahent klikając na ten link potwierdzi osobiście przekazanie transakcji do realizacji.