Pomoc

Pomoc w obsłudze sklepu internetowego
Strona główna / Pomoc

Pomoc


Tematy pomocy dotyczące sprzedaży.
Sprzedaż -> Transakcje -> Nie potwierdzone
1) Dodawanie komentarzy do transakcji
2) Dodawanie komentarzy do zakupionych produktów
W sklepie istnieje możliwość wstawiania oraz wysyłania komentarzy na emaila przez obsługę sklepu internetowego.
Aby skorzystać z tej opcji należy:
- Przejść do działu Sprzedaż -> Transakcje -> Nie potwierdzone
- Wybrać transakcję do której chcemy wstawić komentarz
- Odnaleźć zakładkę "Zakupione towary"
- W zakładce przy danym towarze odnajdujemy opcję "Komentarz" - po kliknięciu ikonki dodawania komentarza, pojawi się dodatkowe pole tekstowe do wpisania komentarza
- Po wpisaniu komentarza należy nacisnąć przycisk "Zapisz komentarze"

Kliknięcie przycisku "Zapisz komentarze" spowoduje zapisanie komentarzy i ich wysłanie na adres email kontrahenta.

3) Potwierdzanie transakcji przez obsługę sklepu
4) Potwierdzanie transakcji ręczne
5) Przeglądanie transakcji nie potwierdzonych
6) Sortowanie listy transakcji nie potwierdzonych
7) Usuwanie transakcji nie potwierdzonych
8) Wysyłanie potwierdzeń transakcji

  • Dane kontaktowe
  • Visual Technologies
  • ul.Czeska 11c/3
  • 73-110 Stargard, NIP:8541944053
  • E-mail : qshop(at)qshop.com.pl
  • Telefon : +48 60 213 72 06
Zapisz się do newslettera aby pozostać w kontakcie z naszą firmą i otrzymywać informacje odnośnie nowości na naszej platformie.
Gotowe