Pomoc

Pomoc w obsłudze sklepu internetowego
Strona główna / Pomoc

Pomoc


Tematy pomocy dotyczące statystyk. Całe statystyki ruchu w serwisie, sprzedaży, zajętości folderów itp.
Statystyki -> Sprzedaż -> Zestawienie
1) Automatyczne wysyłanie raportów
2) Generowanie raportów do wydruku
3) Przeglądanie statystyk sprzedaży
4) Przeglądanie statystyk sprzedaży z wybranego miesiąca
5) Przeglądanie statystyk sprzedaży z wybranego roku
6) Przeglądanie szczegółowe transakcji - dane kupującego
7) Przeglądanie szczegółowe transakcji - dokładna data
Aby dowiedzieć się kiedy dokładnie miała miejsce dana transakcja oraz kto dokładnie kupił wybrany produkt możemy to zrobić następująco:
- Przechodzimy do działu Statystyki -> Sprzedaż -> Zestawienie
- Wybieramy transakcje której szczegóły chcemy zobaczyć (kolor pomarańczowy)
- Po kliknięciu na nazwę produktu wybranej transakcji rozwinie się lista z opcjami do wyboru
- Wybieramy opcję "Dokładna data transakcji"
Wyświetli nam się dokładna data transakcji podana na kalendarzu.

8) Wysyłanie raportów na adresy email

  • Dane kontaktowe
  • Visual Technologies
  • ul.Czeska 11c/3
  • 73-110 Stargard, NIP:8541944053
  • E-mail : qshop(at)qshop.com.pl
  • Telefon : +48 60 213 72 06
Zapisz się do newslettera aby pozostać w kontakcie z naszą firmą i otrzymywać informacje odnośnie nowości na naszej platformie.
Gotowe