Pomoc

Pomoc w obsłudze sklepu internetowego
Strona główna / Pomoc

Pomoc


Tematy pomocy dotyczące statystyk. Całe statystyki ruchu w serwisie, sprzedaży, zajętości folderów itp.
Statystyki -> Sprzedaż -> Zestawienie
1) Automatyczne wysyłanie raportów
2) Generowanie raportów do wydruku
3) Przeglądanie statystyk sprzedaży
4) Przeglądanie statystyk sprzedaży z wybranego miesiąca
5) Przeglądanie statystyk sprzedaży z wybranego roku
6) Przeglądanie szczegółowe transakcji - dane kupującego
7) Przeglądanie szczegółowe transakcji - dokładna data
8) Wysyłanie raportów na adresy email
Możliwe jest wysłanie raportu ze sprzedaży miesięcznej pod dowolny adres email. Aby wyslać raport sprzedaży musimy:
- Przejść do działu Statystyki -> Sprzedaż -> Zestawienie
Zostanie wyświetlona lista zakupionych produktów w aktualnym miesiącu oraz roku. Listy do wyboru z miesiącami oraz latami będą wybrane na aktualny miesiąc oraz rok.
- Znajdujemy zakładkę "raporty" i wybieramy z niej opcję "Wyślij raport na adresy : " w pola "E-mail1 do E-mail4" wpisujemy adresy pod które mają być wysłane raporty.
- Po wpisaniu adresów email naciskamy przycisk "Zapisz zmiany"
- Przechodzimy do zakładki "Wyślij raport" i naciskamy przycisk "Wyślij raport".
Raport zostanie wysłany pod wyznaczone adresy email.


  • Dane kontaktowe
  • Visual Technologies
  • ul.Czeska 11c/3
  • 73-110 Stargard, NIP:8541944053
  • E-mail : qshop(at)qshop.com.pl
  • Telefon : +48 60 213 72 06
Zapisz się do newslettera aby pozostać w kontakcie z naszą firmą i otrzymywać informacje odnośnie nowości na naszej platformie.
Gotowe