Pomoc

Pomoc w obsłudze sklepu internetowego
Strona główna / Pomoc

Pomoc


Tematy pomocy dotyczące statystyk. Całe statystyki ruchu w serwisie, sprzedaży, zajętości folderów itp.
Statystyki -> Sprzedaż -> Zestawienie
1) Automatyczne wysyłanie raportów
W sklepie istnieje możliwość zdefiniowana opcji automatycznego wysyłania raportów pod wybrane adresy e-mail. Raporty są wysyłane pierwszego dnia każdego miesiąca, i zawierają informację o sprzedanych produktach z miesiąca poprzedniego. Aby włączyć funkcję automatycznego wysyłania raportów należy:
- Przejść do działu Statystyki -> Sprzedaż -> Zestawienie
- Znajdujemy zakładkę "Automatyczne raporty"
- Zaznaczamy opcję "Włącz automatyczne raporty" i wybieramy opcje jakie typy danych mają być wysyłane "Pokaż w raporcie".
- Po wybraniu opcji należy wypełnić pola Email 1 do Email 4(można tylko Email 1). Na koniec klikamy przycisk "Zapisz zmiany".
Od tej chwili pierwszego dnia każdego miesiąca zostanie wysłany raport sprzedaży pod zdefiniowane adresy.

2) Generowanie raportów do wydruku
3) Przeglądanie statystyk sprzedaży
4) Przeglądanie statystyk sprzedaży z wybranego miesiąca
5) Przeglądanie statystyk sprzedaży z wybranego roku
6) Przeglądanie szczegółowe transakcji - dane kupującego
7) Przeglądanie szczegółowe transakcji - dokładna data
8) Wysyłanie raportów na adresy email

  • Dane kontaktowe
  • Visual Technologies
  • ul.Czeska 11c/3
  • 73-110 Stargard, NIP:8541944053
  • E-mail : qshop(at)qshop.com.pl
  • Telefon : +48 60 213 72 06
Zapisz się do newslettera aby pozostać w kontakcie z naszą firmą i otrzymywać informacje odnośnie nowości na naszej platformie.
Gotowe