Pomoc

Pomoc w obsłudze sklepu internetowego
Strona główna / Pomoc

Pomoc


Tematy pomocy dotyczące modułów integracyjnych.
Integracje -> Programy księgowe -> Subiekt GT
1) FAQ : Czy przenoszone są powiązania pomiędzy towarami z Subiekta GT do sklepu
2) FAQ : Czy przenoszone są z Subiekta GT dane dotyczące wykluczeń z rabatów całościowych?
Tak, od wersji 09.19.2015 do sklepu internetowego przenoszone są powiązania o wykluczeniach z rabatów całościowych za pomocą flagi w karcie produktowej Subiekta GT - Parametry -> Sprzedaż -> Rabat przy sprzedaży - należy wprowadzić pozycję o nazwie "nie podlega" i przypisać do karty towarowej.
Wszelkie zapisane do tej pory dane po stronie sklepu przy współpracy z Subiektem GT oraz ERP Navireo zostaną zastąpione automatycznie podczas synchronizacji pomiędzy programem księgowym a sklepem www.

3) FAQ : Jak przebiega droga od zakupu do wystawienia faktury w programie Subiekt GT ?
4) FAQ : W jaki sposób są przenoszone ceny z Subiekta GT do sklepu internetowego ?
5) Moduł dekodowania nazwy produktu
6) Moduł importu i dekodowania cech własnych dla programu Subiekt GT
7) Moduł importu i dekodowania cech własnych dla programu Subiekt GT - przykład importu danych
8) Moduł zamiany importowanych pól dla Subiekta GT
9) Statystyki home.pl a działanie integracji z Subiektem GT

  • Dane kontaktowe
  • Visual Technologies
  • ul.Czeska 11c/3
  • 73-110 Stargard, NIP:8541944053
  • E-mail : qshop(at)qshop.com.pl
  • Telefon : +48 60 213 72 06
Zapisz się do newslettera aby pozostać w kontakcie z naszą firmą i otrzymywać informacje odnośnie nowości na naszej platformie.
Gotowe