Pomoc

Pomoc w obsłudze sklepu internetowego
Strona główna / Pomoc

Pomoc


Tematy pomocy dotyczące modułów integracyjnych.
Integracje -> Programy księgowe -> Subiekt GT
1) FAQ : Czy przenoszone są powiązania pomiędzy towarami z Subiekta GT do sklepu
2) FAQ : Czy przenoszone są z Subiekta GT dane dotyczące wykluczeń z rabatów całościowych?
3) FAQ : Jak przebiega droga od zakupu do wystawienia faktury w programie Subiekt GT ?
4) FAQ : W jaki sposób są przenoszone ceny z Subiekta GT do sklepu internetowego ?
Przenoszenie cen z programu Subiekt GT do sklepu odbywa się w dwóch głównych zakresach:
- Cena podstawowa
- Poziomy cenowe

Cena podstawowa produktu czyli domyślna w sklepie jest ustalana w programie do wymiany danych QShop Updater. Możemy określić jaka cena (dokładnie z którego poziomu cenowego) będzie domyślną w naszym sklepie internetowym.
Jeżeli ustawimy że ceny domyślne w sklepie mają być przenoszone z poziomu "Cena specjalna" tak właśnie będzie - wszystkie ceny domyślne w sklepie będą odpowiadały cenom z poziomu cen specjalnych w Subiekcie GT


Rys.1 ) Widok opcji w programie QShop Updater

Eksport wszystkich poziomów cenowych jest domyślnie aktywny i obsługiwany przez program do wymiany danych. Przenoszone są wszystkie poziomy cen dla każdego z dostępnych produktów.

Rys.2 ) Widok karty towarowej w programie Subiekt GT

Jeżeli w taki sposób zapiszemy ceny i wyeksportujemy kartotekę do sklepu internetowego, program do wymiany danych QShop Updater założy kartotekę w sklepie internetowym i przypisze w niej:
- Domyślną cenę określoną w programie do wymiany danych QShop Updater
- Wszystkie poziomy cenowe dostępne w Subiekcie GT

Po wykonaniu eksportu jeżeli przejdziemy do sklepu internetowego i włączymy widok kartoteki naszego produktu, zobaczymy w zakładce "Ceny" następujące przypisane wartości.

Rys.3 ) Widok cen w zakładce "Ceny" w kartotece produktu w panelu sterowania sklepem.

Czyli reasumując:
- Główna domyślna cena produktu to ta określona z poziomu cenowego w programie QShop Updater
- Ceny dodatkowe określone są z poziomów cenowych dostępnych w Subiekcie GT

Określanie cen dla Kategorii i Grupy klienta
Możliwe jest określenie z jakiego zakresu cenowego będzie korzystać dana kategoria i grupa kontrahentów.
Przypisania poziomów cenowych do danej kategorii i grupy dokonujemy w panelu sterowania sklepem w dziale
- Kontrahenci (Osobno dla osób fizycznych, firm oraz hurtowników)

Przykład:
Zarejestrował nam się kontrahent w kategorii firmy, chcemy mu przypisać poziom cen "Detaliczna". Aby to zrobić musimy:
- Przejść do działu Kontrahenci -> Firmy
- Pod listą dostępnych kontrahentów znajduje się zakładka "Ustawienia parametrów kontrahentów" w której wybieramy "Przypisz całej grupie kontrahentów ceny" i wskazujemy poziom cenowy.


Rys.4 ) Widok opcji określania poziomu cenowego w kategorii głownej kontrahentów "Firmy".
Możemy także przenieść kontrahenta do wewnętrznej grupy i tam określić inny poziom cenowy. Każdy z kontrahentów będący w danej kategorii i grupie może mieć inny poziom cenowy.

Zestawienie konfiguracji poziomów cenowych jest także dostępne w dziale
Konfiguracja -> Sprzedaż -> Poziomy cenowe


Rys.5 ) Widok panelu konfiguracji cen

5) Moduł dekodowania nazwy produktu
6) Moduł importu i dekodowania cech własnych dla programu Subiekt GT
7) Moduł importu i dekodowania cech własnych dla programu Subiekt GT - przykład importu danych
8) Moduł zamiany importowanych pól dla Subiekta GT
9) Statystyki home.pl a działanie integracji z Subiektem GT

  • Dane kontaktowe
  • Visual Technologies
  • ul.Czeska 11c/3
  • 73-110 Stargard, NIP:8541944053
  • E-mail : qshop(at)qshop.com.pl
  • Telefon : +48 60 213 72 06
Zapisz się do newslettera aby pozostać w kontakcie z naszą firmą i otrzymywać informacje odnośnie nowości na naszej platformie.
Gotowe