Pomoc

Pomoc w obsłudze sklepu internetowego
Strona główna / Pomoc

Pomoc


Tematy pomocy dotyczące modułów integracyjnych.
Integracje -> Serwisy aukcyjne -> Allegro - rozliczanie
1) FAQ : Mam komunikat Aukcja usunięta z Allegro, co to oznacza ?
Wyświetlenie takiego komunikatu przy każdej z aukcji, oznacza, że prawdopodobnie aukcja została usunięta z Allegro. Często bywa też tak, że Allegro zwraca błędne komunikaty odnośnie prawidłowego stanu w jakim znajduje się aukcja.
Pomocne będzie zaktualizowanie klucza wersji, co w większości przypadków przywraca możliwość odczytu danych.
Aby zaktualizować klucz wersji należy:
- Przejść do działu Integracje -> Serwisy aukcyjne -> Allegro - rozliczanie
- Kliknąć na link Aktualizacja klucza wersji
- Po kliknięciu klucz wersji zostanie zaktualizowany

Po aktualizacji klucza wersji, należy się wylogować, oraz zalogować ponownie do Allegro klikając przycisk "Zaloguj". Po ponownym zalogowaniu i kliknięciu przycisku "Aukcje trwające" wyświetli nam się lista aukcji oraz zaczną się pobierać informacje odnośnie ofert.

2) Logowanie do Allegro
3) Pobieranie informacji o saldzie
4) Usuwanie wystawionych aukcji
5) Wczytywanie transakcji z Allegro.pl do programu Subiekt GT
6) Wczytywanie transakcji z Allegro.pl do sklepu internetowego
7) Wystawianie aukcji a stany magazynowe

  • Dane kontaktowe
  • Visual Technologies
  • ul.Czeska 11c/3
  • 73-110 Stargard, NIP:8541944053
  • E-mail : qshop(at)qshop.com.pl
  • Telefon : +48 60 213 72 06
Zapisz się do newslettera aby pozostać w kontakcie z naszą firmą i otrzymywać informacje odnośnie nowości na naszej platformie.
Gotowe