Pomoc

Pomoc w obsłudze sklepu internetowego
Strona główna / Pomoc

Pomoc


Tematy pomocy dotyczące modułów integracyjnych.
Integracje -> Serwisy aukcyjne -> Allegro - rozliczanie
1) FAQ : Mam komunikat Aukcja usunięta z Allegro, co to oznacza ?
2) Logowanie do Allegro
3) Pobieranie informacji o saldzie
4) Usuwanie wystawionych aukcji
5) Wczytywanie transakcji z Allegro.pl do programu Subiekt GT
6) Wczytywanie transakcji z Allegro.pl do sklepu internetowego
Kiedy dojdzie do zakupu na allegro, system sklepu pobierze informacje o transakcjach i wyświetli informacje podstawowe o ilości ofert, dacie zakończenia, rozpoczęcia.
Aby wczytać transakcję z serwisu Allegro do sklepu internetowego należy
1) Przejść do działu Integracje -> Serwisy aukcyjne -> Allegro -> Rozliczanie aukcji
2) Kliknąć na przycisk "Zaloguj" - po zalogowaniu pojawi się komunikat "Zalogowano do Allegro"
3) Po zalogowaniu należy kliknąć przycisk "Aukcje trwające" - zostanie wczytana lista aukcji trwających
4) Po wczytaniu listy aukcji, jeżeli pojawią się oferty z serwisu Allegro, pojawi się czerwony przycisk "Wyświetl złożone oferty"
5) Po kliknięciu na przycisk "Wyświetl złożone oferty" zostanie wczytana lista ofert oraz zostaną utworzone transakcje

Kiedy transakcja będzie rozliczona i zakończona pojawi się przycisk usuwania który klikamy w celu usunięcia aukcji i zdjęcia rezerwacji na towarach.

7) Wystawianie aukcji a stany magazynowe

  • Dane kontaktowe
  • Visual Technologies
  • ul.Czeska 11c/3
  • 73-110 Stargard, NIP:8541944053
  • E-mail : qshop(at)qshop.com.pl
  • Telefon : +48 60 213 72 06
Zapisz się do newslettera aby pozostać w kontakcie z naszą firmą i otrzymywać informacje odnośnie nowości na naszej platformie.
Gotowe