Pomoc
Temat pomocy dotyczące konfiguracji pracy całego sklepu.
Konfiguracja -> Sprzedaż -> Poziomy cenowe
1)
Określanie geolokalizacji cenowej dla kontrahentów niezalogowanych2)
Określanie geolokalizacji cenowej dla kontrahentów zalogowanychSklep oferuje poziomy cenowe umożliwiając tym samym realizację sprzedaży po różnych cenach w odniesieniu do
- Rodzaju kontrahenta (zalogowany , niezalogowany)
- Kategorii kontrahenta (Osoba fizyczna, Firma, Hurtownik)
- Grupy kontrahenta (Przypisany kontrahent do danej grupy należącej do wybranej kategorii)
Poziom cenowy dla kontrahenta zalogowanego, jest zmienny i może być bardzo prosto zmieniany ręcznie.
Możemy także wybrać poziom cenowy zależny od aktualnego położenia geograficznego danej kategorii kontrahentów, który będzie widoczny po jego zalogowaniu do naszego sklepu. Mamy do dyspozycji określanie geolokalizacji cenowej dla każdej kategorii kontrahentów z osobna.
Aby przypisać do kategorii kontrahentów - Osoby fizyczne - poziom cenowy zależny od jego położenia geograficznego (województwa) należy:
- Przejść do działu Konfiguracja -> Sprzedaż -> Poziomy cenowe
- Znaleźć tabelę opisową Kategoria kontrahentów z opisem np: Osoby fizyczne
- Kliknąć w wierszu tej tabeli przycisk GEO (po jego kliknięciu zmieni się jego kolor)
- Kliknąć na napis Osoby fizyczne (po kliknięciu otworzą się opcję konfiguracyjne)
- Wybrać poziom cen, kraj, oraz województwo i następnie kliknąć ikonkę plusa
- Po kliknięciu ikonki wyświetli się nam dodana pozycja
UWAGA : dla jednego województwa możemy określić tylko jeden poziom cenowy dla wybranej kategorii kontrahentów.
Po dodaniu nowego wpisu odnośnie danego województwa, kiedy kontrahent wejdzie na nasz sklep i się zaloguje zobaczy ceny zależne od jego położenia geograficznego zgodnie z wybranymi ustawieniami. Należy zwrócić uwagę, że jeżeli kontrahent po zalogowaniu będzie przypisany do grupy wewnętrznej, otrzyma poziomy cenowe zależne od jego ustawień manualnych.
Geolokalizacji cenowa dotyczy kategorii głównych kontrahentów zalogowanych, oraz kontrahentów niezalogowanych.
3)
Określanie poziomu cenowego dla grup kontrahentów4)
Określanie poziomu cenowego dla kategorii kontrahentów