Pomoc

Pomoc w obsłudze sklepu internetowego
Strona główna / Pomoc

Pomoc


Temat pomocy dotyczące konfiguracji pracy całego sklepu.
Konfiguracja -> Sprzedaż -> Realizacja transakcji
1) Blokada zamówień
2) Edycja ustawień realizacji transakcji
3) Kredyt kupiecki - obsługa przy sprzedaży
W systemie sklepu istnieje funkcja która pozwala na żywo obsługiwać kredyt kupiecki połączony z wybranymi programami księgowymi. Ustawienia odnośnie kredytu kupieckiego są także dostępne z poziomu panelu administratora.

Podstawowe funkcje
- Informacyjna o wysokości kredytu
- Blokowania transakcji po przekroczeniu limitu salda debetowego
- Wymiana danych pomiędzy programami księgowymi
- Funkcja żądania przez kontrahenta zwiększenia dostępnego limitu z opcją powiadamiania opiekuna kontrahenta

Obsługa po stronie kontrahenta
Kontrahent po zalogowaniu do koszyka, w kroku numer 2 może zobaczyć przyznany jemu limit kredytowy wraz z pozostałymi danymi odnośnie płatności.

1. Pierwsze wejście do drugiego kroku koszyka powoduje wysłanie do synchronizatora programu księgowego sygnału do aktualizacji kartoteki (Należy zaznaczyć że kontrahent musi być wcześniej wpisany do programu księgowego)
2. Po otrzymaniu danych zostaną one zaktualizowane automatycznie i wyświetlone. W przypadku przekroczenia limitu kredytowego, transakcja zostanie zablokowana.
3. Po otrzymaniu danych kontrahent może dokończyć transakcję.

Zlecenie aktualizacji danych jest w drugim kroku koszyka wysyłane do synchronizatora tylko jeden raz.
Kontrahent może wysłać do opiekuna zamówienia prośbę o zwiększenie limitu kredytowego. Opiekun otrzyma e-mail i po wejściu do sekcji administracyjnej na dashbordzie zobaczy "Konta z prośbą o zwiększenie wartości kredytu"
Konta będą posiadały opcję wyboru czy opiekun się zgadza na wykonanie tej operacji czy ją odrzuca.

Postępowanie w przypadku integracji z programem księgowym - zgoda na podniesienie limitu :
1. Kontrahent wysyła prośbę o zwiększenie limitu
2. Odebranie e-maila
3. Wejście do programu księgowego i zmiana limitu kredytowego
4. Wejście do panelu sterowania na dashbord i akceptacja poprzez wybór "Prośba o większy limit kredytowy" na "limit zwiększony".

Po zmianie opcji na "limit zwiększony" synchronizator w ciągu 10 sekund dostanie komendę aktualizacji danych kontrahenta i dokona aktualizacji. Jeżeli kontrahent będzie w tym czasie w koszyku, dane odświeżą mu się automatycznie.

Postępowanie w przypadku integracji z programem księgowym - brak zgody na podniesienie limitu :
1. Kontrahent wysyła prośbę o zwiększenie limitu
2. Odebranie e-maila
3. Wejście do panelu sterowania na dashbord i wybranie opcji "Prośba o większy limit kredytowy" na "Odrzuć prośbę"

4) Opis ustawień realizacji transakcji
5) Przeglądanie ustawień realizacji transakcji
6) Wybór modelu wyświetlania firm kurierskich
7) Włączanie alertu o próbie zakupu większej ilości towaru

  • Dane kontaktowe
  • Visual Technologies
  • ul.Czeska 11c/3
  • 73-110 Stargard, NIP:8541944053
  • E-mail : qshop(at)qshop.com.pl
  • Telefon : +48 60 213 72 06
Zapisz się do newslettera aby pozostać w kontakcie z naszą firmą i otrzymywać informacje odnośnie nowości na naszej platformie.
Gotowe