Pomoc

Pomoc w obsłudze sklepu internetowego
Strona główna / Pomoc

Pomoc


Temat pomocy dotyczące konfiguracji pracy całego sklepu.
Konfiguracja -> Ustawienia podstawowe -> Dane firmy
1) Dodatkowe emaile dla zamówień
2) Edycja danych teleadresowych
3) Edycja numeru konta bankowego
4) Opis pól w zakładce dane teleadresowe
- Nazwa sklepu - nazwa sklepu która będzie widnieć we wszystkich przysyłanych wiadomościach ze sklepu, nieodzowna w funkcjonowaniu całego sklepu.
- Dni i godziny otwarcia - dni oraz godziny otwarcia siedziby naszej firmy. Do wyboru są różne dni z dowolnymi godzinami.
- Pełna nazwa firmy - nazwa naszej firmy np:VISUAL TECHNOLOGIES
- Telefon kontaktowy - telefon pod którym można się skontaktować z administratorem sklepu lub obsługą sklepu.
- NIP - Numer identyfikacyjny podatnika
- NIP EU - Europejski numer identyfikacji podatnika
- REGON - numer REGON nadany w urzędzie statystycznym
- Ulica, numer posesji, kod pocztowy i miasto - to dane adresowe naszej firmy
- Nazwa banku - nazwa banku w którym mamy założone konto firmowe
- Numer konta - 26 cyfrowy numer konta naszej firmy.
- Lokalizacja w zumi - lokalizacja naszej firmy ze strony zumi.pl
- Kod w module kontakt (dla Livechat) - kod programu livechat tzw: Javascript

5) Pracownicy firmy - dane kontaktowe
6) Pracownicy firmy - zdjęcie pracownika

  • Dane kontaktowe
  • Visual Technologies
  • ul.Czeska 11c/3
  • 73-110 Stargard, NIP:8541944053
  • E-mail : qshop(at)qshop.com.pl
  • Telefon : +48 60 213 72 06
Zapisz się do newslettera aby pozostać w kontakcie z naszą firmą i otrzymywać informacje odnośnie nowości na naszej platformie.
Gotowe