Pomoc

Pomoc w obsłudze sklepu internetowego
Strona główna / Pomoc

Pomoc


Tematy pomocy dotyczące działu Asortyment - Produkty (przeglądnie produktów i ich edycja, dodawanie nowych produktów, edycja istniejących, tworzenie produktów powiazanych). Ponadto w dziale dostępna pomoc odnośnie działów : Sekcje, Kategorie, Producenci, Aranżacje, Kolekcje oraz Magazyn
Asortyment -> Produkty -> Zestawy
1) Przypisywanie zestawów do grup
2) Tworzenie zestawów
3) Usuwanie zestawów
4) Wyłączanie zestawów
5) Włączanie zestawów
Jeżeli chcemy włączyć zestaw tak aby został włączony do sprzedaży możemy to zrobić w następujący sposób.
- Przechodzimy do działu Asortyment -> Zestawy
- Na liście zestawów szukamy zestawu który chcemy włączyć
- Klikamy na czerwony napis "Nie aktywny" - określający że podany zestaw jest nie aktywny.
Podany zestaw zostanie włączony i napis "Nie aktywny" zostanie zmieniony na "Aktywny".


  • Dane kontaktowe
  • Visual Technologies
  • ul.Czeska 11c/3
  • 73-110 Stargard, NIP:8541944053
  • E-mail : qshop(at)qshop.com.pl
  • Telefon : +48 60 213 72 06
Zapisz się do newslettera aby pozostać w kontakcie z naszą firmą i otrzymywać informacje odnośnie nowości na naszej platformie.
Gotowe