Pomoc

Pomoc w obsłudze sklepu internetowego
Strona główna / Pomoc

Pomoc


Tematy pomocy dotyczące działu Asortyment - Produkty (przeglądnie produktów i ich edycja, dodawanie nowych produktów, edycja istniejących, tworzenie produktów powiazanych). Ponadto w dziale dostępna pomoc odnośnie działów : Sekcje, Kategorie, Producenci, Aranżacje, Kolekcje oraz Magazyn
Asortyment -> Produkty -> Zestawy
1) Przypisywanie zestawów do grup
2) Tworzenie zestawów
3) Usuwanie zestawów
4) Wyłączanie zestawów
Jeżeli chcemy wyłączyć zestaw tak aby zniknął ze sprzedaży możemy to zrobić w następujący sposób.
- Przechodzimy do działu Asortyment -> Zestawy
- Na liście zestawów szukamy zestawu który chcemy wyłączyć
- Klikamy na zielony napis "Aktywny" - określający że podany zestaw jest aktywny.
Podany zestaw zostanie wyłączony i jego status zmieni się na "Nie aktywny".

5) Włączanie zestawów

  • Dane kontaktowe
  • Visual Technologies
  • ul.Czeska 11c/3
  • 73-110 Stargard, NIP:8541944053
  • E-mail : qshop(at)qshop.com.pl
  • Telefon : +48 60 213 72 06
Zapisz się do newslettera aby pozostać w kontakcie z naszą firmą i otrzymywać informacje odnośnie nowości na naszej platformie.
Gotowe