Pomoc

Pomoc w obsłudze sklepu internetowego
Strona główna / Pomoc

Pomoc


Tematy pomocy dotyczące działu Asortyment - Produkty (przeglądnie produktów i ich edycja, dodawanie nowych produktów, edycja istniejących, tworzenie produktów powiazanych). Ponadto w dziale dostępna pomoc odnośnie działów : Sekcje, Kategorie, Producenci, Aranżacje, Kolekcje oraz Magazyn
Asortyment -> Produkty -> Dodaj
1) Dodawanie produktów z poziomu Subiekta GT - scalanie
2) Dodawanie produktu - czarne zdjęcia
W trakcie dodawania produktów do sklepu poprzez panel sterowania lub poprzez program księgowy (Subiekt GT lub ERP Navireo) moga wystąpić czarne zdjęcia produktów. Wystąpienie czarnego zdjęcia jest spowodowane dodaniem zdjęcia zbyt dużej rozdzielczości.
Maksymalny rozmiar przyjmowanych zdjęć do sklepu poprzez panel sterowania lub poprzez program Subiekt GT lub ERP Navireo to : 1280px x 1024px (75DPI) i 1 MB wielkości pliku.

Zdjęcia powyżej tej rozdzielczości mogą być przetworzone nieprawidłowo a tym samym firma Visual Technologies nie ponosi odpowiedzialności za prawidłowość wgrywanych zdjęć o wyższych rozdzielczościach i tym samym wyłącza swoją odpowiedzialność za działanie sklepu.

Wszelkie roszczenia dotyczące braku możliwości wgrania zdjęcia o rozdzielczości powyżej 1280px x 1024px (75DPI) i pliku powyżej 1 MB są bezzasadne.

3) Dodawanie produktu - krótki opis
4) Dodawanie produktu - nazwy produktów
5) Dodawanie produktu - opis rozszerzony

  • Dane kontaktowe
  • Visual Technologies
  • ul.Czeska 11c/3
  • 73-110 Stargard, NIP:8541944053
  • E-mail : qshop(at)qshop.com.pl
  • Telefon : +48 60 213 72 06
Zapisz się do newslettera aby pozostać w kontakcie z naszą firmą i otrzymywać informacje odnośnie nowości na naszej platformie.
Gotowe