Pomoc

Pomoc w obsłudze sklepu internetowego
Strona główna / Pomoc

Pomoc


Tematy pomocy dotyczące działu Asortyment - Produkty (przeglądnie produktów i ich edycja, dodawanie nowych produktów, edycja istniejących, tworzenie produktów powiazanych). Ponadto w dziale dostępna pomoc odnośnie działów : Sekcje, Kategorie, Producenci, Aranżacje, Kolekcje oraz Magazyn
Asortyment -> Produkty -> Dodaj
1) Dodawanie produktów z poziomu Subiekta GT - scalanie
2) Dodawanie produktu - czarne zdjęcia
3) Dodawanie produktu - krótki opis
4) Dodawanie produktu - nazwy produktów
Przy dodawaniu produktów do panelu sklepu czy też do samego programu Subiekt GT czy ERP Navireo należy wpisywać nazwy naturalnym językiem bez znaków specjalnych.

Obostrzenia dotyczące znaków specjalnych.
Aby zapobiec sytuacji w której niemożliwe będzie prawidłowe pozycjonowanie stron po nazwach produktów, zabronione jest umieszczanie w nazwach towarów znaków specjalnych a w szczególności takich znaków jak :
- >, >, |, ;, :, “, ‘

Po umieszczeniu takiego znaku specjalnego w nazwie towaru, nie będzie możliwe jego prawidłowe zaprezentowanie na stronie sklepu, co może także skutkować nieprawidłowym działaniem aplikacji.

5) Dodawanie produktu - opis rozszerzony

  • Dane kontaktowe
  • Visual Technologies
  • ul.Czeska 11c/3
  • 73-110 Stargard, NIP:8541944053
  • E-mail : qshop(at)qshop.com.pl
  • Telefon : +48 60 213 72 06
Zapisz się do newslettera aby pozostać w kontakcie z naszą firmą i otrzymywać informacje odnośnie nowości na naszej platformie.
Gotowe