Pomoc

Pomoc w obsłudze sklepu internetowego
Strona główna / Pomoc

Pomoc


Tematy pomocy dotyczące sprzedaży.
Sprzedaż -> Transakcje -> Anulowane
1) Przeglądanie powodu anulowania transakcji
Można przeglądać powód anulowania transakcji. Aby to zrobić musimy:
- Przejść do działu Sprzedaż -> Transakcje -> Anulowane
- Wybrać transakcję której powód anulowania chcemy przeglądać
- Po kliknięciu na transakcjęrozwinie się lista z której wybieramy opcję "Dane szczegółowe transakcji"
- Wybieramy zakładkę "Powód anulowania"
Po wybraniu tej zakładki wyświetli nam się powód anulowania wybranej transakcji (jeśli oczywiście był podany).

2) Przeglądanie transakcji anulowanych
3) Realizacja transakcji anulowanych
4) Sortowanie listy transakcji anulowanych

  • Dane kontaktowe
  • Visual Technologies
  • ul.Czeska 11c/3
  • 73-110 Stargard, NIP:8541944053
  • E-mail : qshop(at)qshop.com.pl
  • Telefon : +48 60 213 72 06
Zapisz się do newslettera aby pozostać w kontakcie z naszą firmą i otrzymywać informacje odnośnie nowości na naszej platformie.
Gotowe