Pomoc

Pomoc w obsłudze sklepu internetowego
Strona główna / Pomoc

Pomoc


Tematy pomocy dotyczące sprzedaży.
Sprzedaż -> Transakcje -> Anulowane
1) Przeglądanie powodu anulowania transakcji
2) Przeglądanie transakcji anulowanych
3) Realizacja transakcji anulowanych
4) Sortowanie listy transakcji anulowanych
Przydatną funkcją w serwisie jest sortowanie całej listy transakcji. Dokonujemy tego poprzez wybieranie odpowiednich opcji z list wyboru w prawym rogu działu. Aby to uczynić musimy:
- Przejść do działu Sprzedaż -> Transakcje -> Anulowane
- Wybrać z rozwijanej listy jak ma być sortowany dział.
Nastąpi automatyczne przeładowanie strony i wyświetlą się wyniki sortowania ustalone według zasad określonych przez listę wyboru.
Możliwe jest wybranie ile transakcji na raz ma być widoczne w jednej liście. Aby zmienić ilość wyświetlania transakcji na stronę posługujemy się rozwijaną listą o nazwie "Limit wyników". Wybranie z tej listy danej opcji spowoduje przeładowanie strony i wyświetlenie wybranej ilości wyników.


  • Dane kontaktowe
  • Visual Technologies
  • ul.Czeska 11c/3
  • 73-110 Stargard, NIP:8541944053
  • E-mail : qshop(at)qshop.com.pl
  • Telefon : +48 60 213 72 06
Zapisz się do newslettera aby pozostać w kontakcie z naszą firmą i otrzymywać informacje odnośnie nowości na naszej platformie.
Gotowe