Pomoc

Pomoc w obsłudze sklepu internetowego
Strona główna / Pomoc

Pomoc


Temat pomocy dotyczące konfiguracji pracy całego sklepu.
Konfiguracja -> Sprzedaż -> Realizacja transakcji
1) Blokada zamówień
W systemie sklepu istnieje mechanika odpowiedzialna za blokadę zamówień w przypadku błędnej konfiguracji sklepu. Jeżeli po dodaniu towaru do koszyka, nie widzimy przycisku kontynuacji zakupów to są dwie możliwe rzeczy które mogły wystąpić:
- Dodano towar do koszyka którego zakup wymaga większej ilości punktów premiowych niż mamy na koncie
- W systemie błędnie skonfigurowano firmę kurierską (usunięto domyślną firmę kurierską, firma domyślna nie występuje, podane zakresy są błędne, brak zakresów)

W obu przypadkach nie będzie możliwości kontynuowania transakcji zakupowej. Zgłoszenie tego do faktu do działu technicznego jako usterkę będzie z automatu odrzucone.

2) Edycja ustawień realizacji transakcji
3) Kredyt kupiecki - obsługa przy sprzedaży
4) Opis ustawień realizacji transakcji
5) Przeglądanie ustawień realizacji transakcji
6) Wybór modelu wyświetlania firm kurierskich
7) Włączanie alertu o próbie zakupu większej ilości towaru

  • Dane kontaktowe
  • Visual Technologies
  • ul.Czeska 11c/3
  • 73-110 Stargard, NIP:8541944053
  • E-mail : qshop(at)qshop.com.pl
  • Telefon : +48 60 213 72 06
Zapisz się do newslettera aby pozostać w kontakcie z naszą firmą i otrzymywać informacje odnośnie nowości na naszej platformie.
Gotowe