Kliknij tutaj aby przejść‡ na stronę™ główną… Kliknij tutaj aby zobaczyć sklep demo, lub założyć własne demo - za darmo na 14 dni ! Kliknij tutaj aby zapoznać się ze szczegółowym opisem programu Kliknij tutaj aby poznać funkcje programu Kliknij tutaj aby zobaczyć zrealizowane przez nas projekty sklepów oraz przeczytać opinie o programie Kliknij tutaj aby zapoznać się z cennikiem Kliknij tutaj aby zapoznać się z dostępnymi rodzajami designów dla naszego programu Kliknij tutaj aby zapoznać się z tematami pomocy dotyczącymi obsługi programu Kliknij tutaj aby się z nami skontaktować
Kliknij tutaj aby zamówić oprogramowanie
Jesteś tutaj : Strona główna -> Pomoc

Pomoc


Witamy w dziale pomocy dotyczącym obsługi platformy QShop. Znajdą Państwo tutaj szerokie źródło informacji dotyczących obsługi:
- Aplikacji WEB (sklepu internetowego)
- Programów dodatkowych dołączanych do aplikacji WEB

Ponadto dostępny jest dział, umożliwiający zapoznanie się z najczęściej zadawanymi pytania i odpowiedziami dotyczącymi obsługi sklepu internetowego.

Główne tematy pomocy są podzielone na działy zgodnie z układem menu nawigacyjnego sekcji administracyjnej aplikacji WEB. Wszelkie zmiany pojawiające się w tematach pomocy są publikowane w tym dziale i dostępne do pobrania przez aktualizację w Państwa aplikacji WEB.
Dokładamy wszelkich starań, aby tematy pomocy były zawsze aktualne. Może się zdarzyć, że zostanie dobudowana do aplikacji WEB nowa funkcja , która nie jest jeszcze opisana w tematach pomocy. Zazwyczaj pojawienie się tematów pomocy dotyczących obsługi nowej funkcji/modułu trwa maksymalnie do 14 dni.

Jeżeli będą mieli Państwo pytania odnośnie obsługi danej funkcji naszej aplikacji WEB i nie znajdą na nie odpowiedzi w tematach pomocy, prosimy o kontakt z naszym biurem.

Lista najczęściej popełnianych błędów podczas obsługi sklepu:

1) Nie moge zapisać wprowadzonego tekstu w edytorze WYSIWYG
Edytor WISYWYG posiada odrębny system zapisywania danych. Częśto klikają Państwo zapisz miany - niebieski przycisk - który nie zapisze danych
Do zapisu danych w edytorze należy używać tylko i wyłącznie małej dyskietki

Dane zapisujemy klikająć na małą dyskietkę nie zaś na
przycisk niebieski 'zapisz zmiany'





Lista najczęściej zadawanych pytań:

1) Dlaczego cena za wysyłkę towaru jest 0 zł ?
Cena za wysyłkę towaru wynosi 0 zł dlatego że:
- nie została ustawiona waga towaru w jego opcjach lub w dodanej firmie kurierskiej został źle zdefiniowany parametr wagi. Nie można ustawiać
wagi towaru z przedziału od 1-30kg tylko od 0-30kg.

Rozwiązanie problemu:
- ustaw parametry pobierania cen za wysyłkę od 0kg do ustalonej wartosci lub ustaw w każdym towarze prawidłową wagę

Zalecamy podawać wagę towaru, dlatego że system rozróżnia cene za wysyłkę w zależności od wagi towaru.

2) Jak wyłączyć wyświetlanie ilości towarów w menu ?
Aby wyłączyć wyświetlanie ilości towarów w menu należy przejśc do menu serwisu -> kliknąć menu serwisu i następnie na ikonkę
niebieską symbolizującą jedynkę w nawiasie (1)

3) Dlaczego menu znika ?
Menu znika dlatego że działa automatyczny system jego wyłączania. Gdby ten system nie działał to w przypadku gdybyśmy nie posiadamy żadnego asortymentu w sklepie ale posiadalibyśmy włączone menu, to wyszukiwarki internetowe zaindeksowały by nam grupy towarowe z zerową liczbą towarów. Ten system zapobiega takim przypadkom wyłączając po prostu menu.

4) Jak ustawić allegro ?
Aby korzystać z modułu allegro należy na samym początku wygenerować klucz WebAPI. Aby to zrobić przechodzimy do zakładki Ustawienia na naszym koncie allegro, następnie odnajdujemy opcje WebAPI. Odnajdujemy link zmiana właściwości (po lewej stronie) w ramce Informacje o kluczu. Klikamy na link i otworzy nam się strona na której będzie przycisk GENERUJ. Klikamy go i zostanie wygenerowany klucz WebAPI. Wygenerowany klucz wpisujemy w pole klucz WebAPI w ustawieniach allegro w naszym sklepie.
Gdyby nie było zakładki WebAPI należy:
- Przejść do allegro i kliknąć ten link https://allegro.pl/contact/contact.php?topic=288
- Pojawi się formularz kontaktowy, należy w nim napisać zgłoszenie: "Prosze o włączenie podstawowej usługi WebAPI abym mógł korzystać z wystawiania towarów na aukcje" Allegro to uaktywni i w panelu klienta pojawi się opcja WebApi.

Po otrzymaniu klucza przechodzimy do strony sklepu do ustawień allegro i wpisujemy klucz w pole Klucz WEB API . Dodatkowo podajemy dane dostepowe, jezeli test przejdzie pomyślnie , można korzystać z allegro.

5) Posiadam 100 towarów a na liście w panelu zarządzania jest tylko 20 ?? Gdzie są pozostałe ??
Sytuacja taka występuje w momemcie kiedy mamy uaktywniony filtr wyświetlania. Proszę o zmiane filtru wyświetlania towarów.

6) Nie mogę zakładać konta w sklepie , przycisk gotowe jest zablokowany ?
Prawdopodobnie posiadasz konto na home.pl i włączone statystyki wejść do serwisu. Statystyki home.pl doklejają kod javascript do każego pliku, uniemożliwiając prawidłowe działanie systemu AJAX. Wyłącz statystyki i wklej kod statystyk do ustawień w panelu zarządzania ustawienia->ustawienia ogólne

7) Włączylem panel zarządzania i na wykresie mi pokazuje ze dnia 28 lipca nie mialem żadnego wejscia do sklepu, w dzien jak patrzyłem miałem okolo 30. 27 lipca pokazuje mi 7, bylo też wiecej...Co sie stało ?
Różne systemy pomiarowe sprawdzają wejścia za pomocą samych odwołań. 10 wejść spod tego samego adresu IP w ciągu 1 godziny jest traktowane jako 10 wejść, natomiast w naszym systemie jest to tylko jedno wejście. Powodem tego może być także włączenie w statystykach odniesienia do wpisanego adresu URL.

8) Przy próbie wystawienia produktu na allegro niezależnie od stanu magazynowego wystawia tylko 1 przedmiot na sprzedaż

Proszę zwrócić uwagę, że wystawianie aukcji jako licytacja to zawsze będzie jeden przedmiot, proszę zmienić opcję na kup teraz a bedzie mozliwość wyboru większej ilosci sztuk

9) Dlaczego na stronie widnieją produkty których nie ma stanie ?
Status aktywności dla produktów których stan magazynowy jest zerowy, zależy od ustawień programu QShop Updater. Program do wymiany danych pomiędzy Subiektem GT a sklepem posiada opcje które odpowiadają za włączanie lub wyłączanie produktów w przypadku róznych stanów magazynowych. Prosimy przejść do opcji w programie QShop Updater i ustawić odpowiedni status jaki mają mieć produkty nieaktywne. Opcje znajdują się w zakładce opcje synchronizacji.


Copyright 2005 - 2016
Qshop - All rights reserved

Tel : (60) 21-37-206
E-mail : qshop@qshop.com.pl

Kliknij tutaj aby się dowiedzieć więcej o programie afiliacyjnym
Kliknij tutaj aby zapisać adres email do newslettera