Pomoc

Pomoc w obsłudze sklepu internetowego
Strona główna / Pomoc

Pomoc


Tematy pomocy dotyczące sprzedaży.
Sprzedaż -> Zwroty -> Zgłoszone
1) Odpowiadanie na zgłoszony zwrot produktu
Aby odpowiedzieć na zgłoszony przez użytkownika zwrot produktu należy:
- Przejść do działu Sprzedaż -> Zwroty -> Zgłoszone
- Kliknać na zgłoszony zwrot na który chcemy odpowiedzieć. Wyświetlą się dane szczegółowe dotyczące zwrotu produktu oraz jego powód podany przez klienta.
- Przechodzimy do zakładki "Odpowiedź na zwrot" i wybieramy z listy "Status zwrotu" czy uznajemy zwrot produktu czy nie. Możemy wpisać dodatkowo odpowiedź dla klienta.
Na koniec naciskamy przycisk "Wyślij".
Zaznaczenie opcji "Wyślij potwierdzenie emailem" spowoduje że klient otrzyma od nas powiadomienie o statusie zwrotu.

2) Przeglądanie zwrotów zgłoszonych
3) Usuwanie zgłoszonych zwrotów

  • Dane kontaktowe
  • Visual Technologies
  • ul.Czeska 11c/3
  • 73-110 Stargard, NIP:8541944053
  • E-mail : qshop(at)qshop.com.pl
  • Telefon : +48 60 213 72 06
Zapisz się do newslettera aby pozostać w kontakcie z naszą firmą i otrzymywać informacje odnośnie nowości na naszej platformie.
Gotowe