Kliknij tutaj aby przejść‡ na stronę™ główną… Kliknij tutaj aby zobaczyć sklep demo, lub założyć własne demo - za darmo na 14 dni ! Kliknij tutaj aby zapoznać się ze szczegółowym opisem programu Kliknij tutaj aby poznać funkcje programu Kliknij tutaj aby zobaczyć zrealizowane przez nas projekty sklepów oraz przeczytać opinie o programie Kliknij tutaj aby zapoznać się z cennikiem Kliknij tutaj aby zapoznać się z dostępnymi rodzajami designów dla naszego programu Kliknij tutaj aby zapoznać się z tematami pomocy dotyczącymi obsługi programu Kliknij tutaj aby się z nami skontaktować
Kliknij tutaj aby zamówić oprogramowanie
Jesteś tutaj : Strona główna -> Funkcje
Funkcje podstawowe
Funkcje i moduły dodatkowe

Programy dodatkowe -> QShop Navireo


Podstawowy program do wymiany danych pomiędzy programem ERP Navireo a sklepem internetowym w wersji ADVANCED. Program działa pod kontrolą systemów operacyjnych Windows XP, Windows 2000, Windows ME, Windows Vista, Windows 7, Windows 8



Podstawowe funkcje

Współpraca z ERP Navireo od wersji 1.16 do obecnej najnowszej.
Dwukierunkowa automatyczna wymiana danych
Wbudowany moduł Live Update
Wysyłanie danych o towarach, usługach, kategoriach, cechach itp
Przenoszenie w dwie strony kont kontrahentów (sklep -> Navireo, Navireo -> sklep)
Wystawianie zamówień od klientów, paragonów, paragonów imiennych
Moduł aktualizacji do nowych wersji ERP Navireo
Dostępne dodatkowe wtyczki do rozszerzenia funkcji programu

 
Dwukierunkowa automatyczna wymiana danych
Program posiada możliwości wymiany danych pomiędzy ERP Navireo a sklepem w sposób automatyczny. Kiedy ktoś w sklepie złoży zamówienie , pojawi się ono samo w programie Navireo ! Nie ma potrzeby robienia nic więcej. Nasi klienci podczas korzystania z aplikacji zapominają że ona w ogóle istnieje...
Automatyczna wymiana danych dotyczy wszystkich potrzebnych danych do wystawienia zamówienia czy paragonu w Navireo a także wszystkich danych potrzebnych do wystawienia towarów do sprzedaży w sklepie internetowym.
 
Wbudowany moduł Live Update 
Program QShop Navireo jako jedyna aplikacja do wymiany danych pomiędzy Navireo a sklepem internetowym, posiada moduł Live Update. Opracowany 6 lat temu moduł (na potrzeby aplikacji QShop Updater), pozwala na wykrywanie zmian w towarach i usługach. Koniec z kilkugodzinną aktualizacją całej bazy Navireo !.
Podstawowe funkcje realizowane przez moduł Live Update :
Automatyczne wykrywanie zmiany w towarze (np zmiana ceny, lub jeden znak w opisie skróconym) i aktualizacja tylko tego jednego towaru
Automatyczne kolejkowanie towarów do aktualizacji
Inteligentna aktualizacja zdjęć oraz opisów (zdjęcia są wysyłane tylko wtedy kiedy się zmieniają)
Posiadając bazę 100tyś towarów, program QShop Navireo z włączonym modułem Live Update, będzie aktualizował tylko te towary, które się zmieniły, reszta nie będzie aktualizowana.
 
Wysyłanie danych o towarach, usługach, kategoriach, cechach itp 
Aby wypełnić sklep zawartością, aplikacja musi posiadać możliwość wymiany podstawowych danych pomiędzy ERP Navireo a sklepem internetowym. Wyposażyliśmy program w możliwość wymiany następujących danych:
Nazwa towaru, symbol towaru, producent towaru
Cena (wszystkie poziomy cenowe),
Stan magazynowy (dowolny magazyn lub suma z dowolnie wybranych)
Grupa oraz cecha
Pełna charakterystyka pozycji, opis skrócony
Zdjęcia z karty towarowej (do 10 zdjęć)
Pola własne standardowe , pola własne rozszerzone (działające jako filtry po stronie sklepu)
Powiązania z innymi towarami
Waga towaru, kod EAN, adres www, uwagi
Wszystkie wysyłane dane z Navireo są kontrolowane przez moduł Live Update
 
Przenoszenie w dwie strony kont kontrahentów (sklep -> Navireo, Navireo -> sklep) 
Przenoszenie podstawowych danych do sklepu to tylko jedno z zadań programu QShop Navireo. Dodatkowe funkcje programu to :
Przenoszenie kont kontrahentów ze sklepu do Navireo (automatycznie - kontrola przez Live Update)
Przenoszenie kont kontrahentów z Navireo do sklepu (automatyczne zakładanie skrzynek email, tworzenie kont)
Automatyczne rozróżnianie kont (osoba fizyczna ,firma)
Kontrola duplikatów kont kontrahentów - system rozróżnia po numerze NIP czy taki kontrahent jest już w Navireo, jeżeli tak to nie tworzy nowego konta, tylko dokonuje powiązania pomiędzy Navireo a sklepem
 
Wystawianie zamówień od kontrahentów, paragonów, paragonów imiennych
Aby program pracował wydajnie, konieczne musi przenosić zamówienia ze sklepu wprost do ERP Navireo. Podstawowe funkcje modułu rozliczeń finansowych:
Wystawianie zamówień od kontrahentów (automatyczne)
Wystawianie paragonów
Wystawianie paragonów imiennych
Tworzenie zamówień jest w pełni automatyczne. Nie potrzeba do tego nawet włączonego programu ERP Navireo. Operacje przeprowadzane są w tle bez ingerencji użytkownika.
Dodatkowo do Navireo razem z danymi o towarach, kosztach wysyłki , kosztach pobrania przenoszone są dodatkowe dane (uwagi do zamówień itd)
Jeżeli zachodzi potrzeba wystawiania paragonów lub paragonów imiennych, można zmienić rodzaj wystawianych dokumentów finansowych.
 
Moduł aktualizacji do nowych wersji Navireo
Zachowanie kompatybilności pracy programu QShop Navireo z nową wersją ERP Navireo to kluczowa sprawa. Nasa aplikacja jest na bieżąco aktualizowana do nowych wychodzących wersji programu ERP Navireo. Aktualizacje są dostępne do pobierania z panelu sterowania sklepem.
 
Dostępne dodatkowe wtyczki do rozszerzenia funkcji
Aplikacja oprócz dostępnych swoich ustawień posiada również możliwość działania z innymi modułami. Dostępne są dodatkowe moduły które rozszerzają jej podstawowe funkcje.
Moduł dekodowania nazwy produktu (dekodowanie nazwy po danym kluczu)
Moduł zamiany importowanych pól (możliwość pobierania np nazwy produktu z pola opis skrócony)
Moduł importu i dekodowania cech własnych (moduł umożliwiający budowanie drzewka kategorii w oparciu o kody z możliwością budowania drzewka do 4 róznych poziomów)
Moduł dynamicznych cen (zarządzanie importem cen, marżami, poziomem cenowym)
Moduł PGL (skrót od "Price Group Level" ustawianie cen domyślnych pobranych z danego poziomu, dla danej grupy towarowej)
 
Dodatkowe informacje
Program potrafi pracować na dowolnie wybranym podmiocie oraz magazynie. Wystawcą dokumentów może być dowolnie wybrany użytkownik.
Powiadamianie dzwiękiem o nowych transakcjach
Możliwość wyboru rodzaju wysyłanych danych
Opcja wyboru domyślnej ceny z dowolnego poziomu cenowego
Możliwość wyłączania towarów o stanie magazynowym równym zero
Wyświetlanie chmurki podpowiedzi o aktualnej wykonywanej operacji.

Copyright 2005 - 2020
Qshop - All rights reserved

Tel : (60) 21-37-206
E-mail : qshop@qshop.com.pl

Kliknij tutaj aby się dowiedzieć więcej o programie afiliacyjnym
Kliknij tutaj aby zapisać adres email do newslettera