Pomoc
Tematy pomocy dotyczące modułów integracyjnych.
Integracje -> Inne
1)
Dynamiczne marże dla aplikacji QShop Exporter2)
Google AdWords - śledzenie konwersjiJeżeli są Państwo klientem firmy Google, z pomocą modułu integracji Google AdWords mogą Państwo śledzić konwersje.
Współczynnik konwersji określany procentowo, to stosunek liczby wejść do sklepu, po klinięciu w reklamę AdWords, do liczby transakcji zakupu
Przed dalszą cześcią konfiguracji prosimy o sprawdzenie, czy:
- Posiadają Państwo włączoną obsługę usługi GoogleAdwords w ustawieniach konta na stronie http://google.com
- Posiadają Państwo aktywną kampanię reklamową
Aby ustawić śledzenie konwersji należy :
- Przejść do działu Integracje -> Inne
- Wybrać z dostępnych integacji GoogleAdwords
- Po kliknięciu na nazwę pojawią się ustawienia o nazwie parametry i ustawienia dla konwersji. Wprowadzamy nazwę reklamy AdWords - taka sama jak na koncie google w ustawieniach AdWords (nie musi być identyczna, ważne aby wiedzili Państwo o jaką kampanię reklamową dokładnie chodzi) oraz budżet na dzień w PLN.
Po uzupełnieniu danych, klikamy plus i zostanie dodany do systemu nowy wpis.
- Po dodaniu nowego wpisu, szukamy opisu o nazwie - link dla reklamy - kopiujemy ten link i przechodzimy ze sklepu do konta google, do usługi AdWords do odpowiedniej kampanii reklamowej i zmieniamy jej parametry odnośnie docelowego adresu URL.
Jako docelowy adres, podajemy ten, skopiowany ze sklepu, tak aby po kliknięciu w naszą reklamę, otworzyła się strona z parametrem w adresie show jest równe start oraz ad_id jest równe np 1, lub 2, lub 3 (w zależności od ilość dodanych wpisów w panelu sklepu)
Tak ustawiona i zmieniona kampania na stronie google jest już gotowa dla śledzenia przez program QShop.
Teraz jeżeli ktoś kliknie w naszą reklamą, program QShop wyświetli odpowiednie dane statystyczne w dziale Integracje -> Inne -> GoogleAdwords dotyczące :
- Liczby zarejestrowanych użytkowników którzy przyszli do sklepu z danej kampanii reklamowej
- Liczba wejść z danej kampanii reklamowej
Jeżeli ktoś dokona zakupu towaru, zobaczymy dane dotyczące konwersji oraz liczbę informującą nas ile przeprowadzono transakcji zakupu.
3)
Krajowy Rejestr Długów