Pomoc

Pomoc w obsłudze sklepu internetowego
Strona główna / Pomoc

Pomoc


Tematy pomocy dotyczące statystyk. Całe statystyki ruchu w serwisie, sprzedaży, zajętości folderów itp.
Statystyki -> Liczba odwiedzin -> Wykresy słupkowe
1) Daty odniesienia
2) Dodawanie punktów odniesienia dla statystyk
3) Edytowanie punktów odniesienia dla statystyk
4) Przeglądanie statystyk
5) Punkty odniesienia
6) Usuwanie punktów odniesienia dla statystyk
Aby usunąć punkty odniesienia dla statystyk wejść do serwisu należy:
- Przejść do działu Statystyki -> Liczba odwiedzin -> Wykresy słupkowe
- Odnaleźć sekcję "Linki punktów odniesienia"
- Wyświetli się lista z dostępnymi punktami odniesienia
- Obok wybranego punktu odniesienia naciskamy przycisk "Usuń".

Wybrany punkt odniesienia zostanie usunięty i nie będzie już widoczny na liśćie do wyboru.


  • Dane kontaktowe
  • Visual Technologies
  • ul.Czeska 11c/3
  • 73-110 Stargard, NIP:8541944053
  • E-mail : qshop(at)qshop.com.pl
  • Telefon : +48 60 213 72 06
Zapisz się do newslettera aby pozostać w kontakcie z naszą firmą i otrzymywać informacje odnośnie nowości na naszej platformie.
Gotowe