Aby dodać emaile do newslettera możemy to zrobić na dwa sposoby:
- Ręcznie
- Automatycznie
Dodawanie ręcznie emaili odbywa się w następujący sposób:
- Przechodzimy do działu Marketing -> Newsletter -> Email
- Szukamy opcji "dodawanie maili" i wybieramy grupę do której chcemy dodać email.
- Po wybraniu grupy docelowej wyświetli nam się informacja "Ręczne dodawanie maili do tej grupy" oraz okno "Dodaj maila do tej grupy". Wpisujemy w pole adres email i naciskamy przycisk "Dodaj maila". Adres email zostanie dodany.
Dodawanie automatyczne emaili odbywa się podobnie:
- Przechodzimy do działu Marketing -> Newsletter -> Email
- Szukamy opcji "dodawanie maili" i wybieramy grupę do której chcemy dodać email.
- Po wybraniu grupy docelowej pokaże nam się informacja "Automatyczne Dodawanie maili dla tej grupy" oraz okno "dodawanie maili - automat tylko plik CSV". Wybieramy plik CSV (klawiszem przeglądaj) zawierający informacje o emailach i po jego wybraniu klikamy przycisk "Dodaj plik CSV".
Wzór pliku CSV do dodawania emaili można znaleźć w oknie automatycznego dodawania.
Po dodaniu pliku system odczyta zawarte w nim adresy email