Tematy pomocy dotyczące działu Asortyment - Produkty (przeglądnie produktów i ich edycja, dodawanie nowych produktów, edycja istniejących, tworzenie produktów powiazanych). Ponadto w dziale dostępna pomoc odnośnie działów : Sekcje, Kategorie, Producenci, Aranżacje, Kolekcje oraz Magazyn
Każdy nowo dodany komentarz do danego produktu jest nie aktywny, czyli nie jest wyświetlany na stronie sklepu(dokładnie na karcie opisowej produktu). Zrobione jest to po to aby ktoś kto doda komentarz zawierający brzydkie wyrazy nie mógł nam zaszkodzić. W ten sposób każdy jeden komentarz nowo dodany jest nie aktywny. Jeśli chcemy by taki komentarz pojawił się na karcie produktu, musimy go uaktywnić. Aby to zrobić musimy:
- Przejść do działu Asortyment -> Produkty
- Wybieramy następnie produkt którego komentarze chcemy przeglądać (kolor pomarańczowy)
- rozwinie się lista z opcjami do wyboru
- Wybieramy opcje "Komentarze dla produktu"
Odnajdujemy komentarz który chcemy aktywować - w kolumnie "status" będzie widniał czerwony napis "Nie aktywny". Jeśli już znajdziemy interesujący nas komentarz klikamy w jego wierszu na napis "Nie aktywny". Po przeładowaniu strony komentarz zostanie uaktywniony i będzie widoczny na karcie produktu.
Uwagi:
Karta produktu jest to pełny opis danego produktu w którym jest cena produktu, zdjęcie, komentarze, oceny itd.