Pomoc

Pomoc w obsłudze sklepu internetowego
Strona główna / Pomoc

Pomoc


Tematy pomocy dotyczące sprzedaży.
Sprzedaż -> Reklamacje -> Zgłoszone
1) Odpowiadanie na zgłoszone reklamacje
Aby odpowiedzieć na zgłoszoną przez użytkownika reklamację należy:
- Przejść do działu Sprzedaż -> Reklamacje -> Zgłoszone
- Kliknać na zgłoszoną reklamację na którą chcemy odpowiedzieć. Wyświetlą się dane szczegółowe dotyczące reklamacji oraz jej powód podany przez klienta.
- Przechodzimy do zakładki "Odpowiedź na zwrot" i wybieramy z listy "Status reklamacji" czy uznajemy reklamację czy nie. Możemy wpisać dodatkowo odpowiedź na zgłoszoną reklamację.
Na koniec naciskamy przycisk "Wyślij".

2) Przeglądanie listy zgłoszonych reklamacji
3) Usuwanie zgłoszonych reklamacji

  • Dane kontaktowe
  • Visual Technologies
  • ul.Czeska 11c/3
  • 73-110 Stargard, NIP:8541944053
  • E-mail : qshop(at)qshop.com.pl
  • Telefon : +48 60 213 72 06
Zapisz się do newslettera aby pozostać w kontakcie z naszą firmą i otrzymywać informacje odnośnie nowości na naszej platformie.
Gotowe