Pomoc

Pomoc w obsłudze sklepu internetowego
Strona główna / Pomoc

Pomoc


Tematy pomocy dotyczące sprzedaży.
Sprzedaż -> Reklamacje -> Uwzględnione
1) Przeglądanie uwzględnionych reklamacji
2) Sortowanie listy uwzględnionych reklamacji
3) Usuwanie uwzględnionych reklamacji
Jeżeli chcemy usunąć uwzględnioną przez nas reklamację to aby to zrobić musimy:
- Przejść do działu Sprzedaż -> Reklamacje -> Uwzględnione
- Wybieramy reklamację którą chcemy usunąć i zaznaczamy ją klikając na kwadracik (tak aby został zaznaczony)
- Pokaże się przycisk "Usuń:pozycje nr*"
- Po jego kliknięciu pokaże się przycisk "Tak usuń wybraną pozycję" który klikamy.
Reklamacja zostanie usunięta.


  • Dane kontaktowe
  • Visual Technologies
  • ul.Czeska 11c/3
  • 73-110 Stargard, NIP:8541944053
  • E-mail : qshop(at)qshop.com.pl
  • Telefon : +48 60 213 72 06
Zapisz się do newslettera aby pozostać w kontakcie z naszą firmą i otrzymywać informacje odnośnie nowości na naszej platformie.
Gotowe