Pomoc

Pomoc w obsłudze sklepu internetowego
Strona główna / Pomoc

Pomoc


W tym dziale znajdują się informacje w jaki sposób przeglądać zarejestrowanych w serwisie użytkowników. Dotyczy to zarówno użytkowników fizycznych jak i firm. Znajdujące się dane w tych działach pochodzą z formularza rejestracji, który znajduje się na stronie głównej sklepu.
Kontrahenci -> Propozycje cen
1) Przeglądanie propozycji cen - odpowiadanie kontrahentowi
Aby przeglądać propozycję cen należy:
- Przejść do działu Kontrahenci -> Propozycje cen
- Wyświetli się lista nadesłanych propozycji cen i wybieramy interesującą nas propozycję (kolor pomarańczowy)
- rozwinie się lista z opcjami do wyboru
- Wybieramy opcję "Odpowiedz użytkownikowi"
Wyświetli się tabela w której będzie podane kto przysłał propozycję ceny, czy był zalogowany. Teraz jeżeli zaproponowana cena za produkt będzie dla nas atrakcyjna możemy się na nią zgodzić. W tym celu szukamy opcji "Przyznaj zaproponowaną cenę" i z rozwijanej listy wybieramy "TAK".W ten sposób zgodzimy się na zaproponowaną cenę. Przed wysłaniem odpowiedzi użytkownikowi możemy napisać mu uzasadnienie zmiany ceny (opcjonalnie). Po sprawdzeniu wypełnionych pól naciskamy przycisk "wyślij".

Jeżeli jednak zaproponowana cena nas nie satysfakcjonuje, możemy odpisać użytkownikowi i z listy oznaczonej jako "Przyznaj zaproponowaną cenę" wybieramy "NIE". W ten sposób po nacisnięciu przycisku "wyślij" użytkownik otrzyma wiadomość że "jego oferta została odrzucona".

Musimy jednak pamiętać że zaproponowaną cenę możemy przyznawać jedynie użytkownikom zalogowanym w serwisie. Jeśli użytkownik wysłał do nas propozycję ceny i nie był zalogowany , to jak się zgodzimy na zaproponowaną cenę to użytkownik otrzyma wiadomość że "nie możemy zaktualizować jego konta" i prośbę o zalogowanie i ponowne zaproponowanie swojej ceny.
Status użytkownika widnieje w osobnej kolumnie.

Jeśli użytkownik był zalogowany i zgodzilismy się na jego propozycje zmiany ceny to wtedy jego konto jest aktualizowane i może zakupić wybrany produkt za cenę którą zaproponował.
Wybrany produkt będzie mógł zakupić TYLKO JEDEN RAZ. Czyli propozycja ceny jest to transakcja jednorazowa.

Jeżeli podczas przeglądania tego działu, propozycji cen nie będzie ,to wtedy dostaniemy komunikat "Brak propozycji cen".

2) Usuwanie propozycji ceny

  • Dane kontaktowe
  • Visual Technologies
  • ul.Czeska 11c/3
  • 73-110 Stargard, NIP:8541944053
  • E-mail : qshop(at)qshop.com.pl
  • Telefon : +48 60 213 72 06
Zapisz się do newslettera aby pozostać w kontakcie z naszą firmą i otrzymywać informacje odnośnie nowości na naszej platformie.
Gotowe