Kliknij tutaj aby przejść‡ na stronę™ główną… Kliknij tutaj aby zobaczyć sklep demo, lub założyć własne demo - za darmo na 14 dni ! Kliknij tutaj aby zapoznać się ze szczegółowym opisem programu Kliknij tutaj aby poznać funkcje programu Kliknij tutaj aby zobaczyć zrealizowane przez nas projekty sklepów oraz przeczytać opinie o programie Kliknij tutaj aby zapoznać się z cennikiem Kliknij tutaj aby zapoznać się z dostępnymi rodzajami designów dla naszego programu Kliknij tutaj aby zapoznać się z tematami pomocy dotyczącymi obsługi programu Kliknij tutaj aby się z nami skontaktować
Kliknij tutaj aby zamówić oprogramowanie
Jesteś tutaj : Strona główna -> Newsy
Wszystkie newsy
Przeglądaj wszystkie

Wszystkie newsy - 2016 rok
Styczeń
Luty
Marzec
Kwiecień
Maj
Czerwiec
Lipiec
Sierpnień
Wrzesień
Październik
Listopad
Grudzień

Wszystkie newsy - 2015 rok
Styczeń
Luty
Marzec
Kwiecień
Maj
Czerwiec
Lipiec
Sierpnień
Wrzesień
Październik
Listopad
Grudzień

Kupony rabatowe

17 01 2011

Zbudowano całkowicie od podstaw nowy moduł, dzięki któremu będzie możliwe tworzenie rabatów uzyskiwanych poprzez wpisanie kodu. Podstawowa funkcjonalność obejmuje:
- Automatyczne generowanie kodu kuponu np.: NJI2OPEK
- Określanie ważności kodu dla wybranego zakresu cenowego
- Wybór określenia przedmiotu dla którego kupon powoduje zniżkę – do wyboru grupy towarowe, producenci, towary
- Wybór rodzaju kuponu – jednorazowy – wielorazowy
- Wybór parametrów kuponu – procentowy (dający zniżkę procentową) – wartościowy (dający określoną zniżkę kwotową)
- Określanie daty ważności kuponu – od dnia do dnia
- Podgląd towarów objętych kodem kuponu i zaznaczanie na żywo grup, producentów i towarów.

Moduł pracuje w taki sposób aby istniała łatwa możliwość jego konfiguracji. Możemy wybrać aby kupon był aktywny dla cen hurtowych, aby dawał zniżkę na towary wybranej firmy od dnia 1 lutego do 10 lutego i był wielorazowy (do zastosowania kilkukrotnego) i aby dawał zniżkę procentową.
Można tworzyć jednocześnie kilka kuponów rabatowych – nie powstaną konflikty zniżkowe – ponieważ pierwszy utworzony kupon stoi najwyżej w hierarchii. W odniesieniu do promocji ilościowych także nie ma konfliktów. Kupony rabatowe zostały umieszczone wyżej w hierarchii niż promocje ilościowe – dlatego że stosuje się je rzadziej.

Podstawowe zastosowanie kuponów rabatów to drukowanie folderów reklamowych zachęcających do zakupów w sklepie. Klient otrzymuje do rąk ulotkę z nadrukowanym kodem który posiada określoną datę ważności. Po wejściu do sklepu wpisuje kod i już może robić zakupy z określoną zniżką procentową lub kwotową.


Przedstawione informacje są dostępne także w panelu zarządzania sklepem w dziale Pomoc -> Aktualizacje. Wszelkie publikowane newsy dotyczą informacji o nowościach w platformie QShop.

Copyright 2005 - 2016
Qshop - All rights reserved

Tel : (60) 21-37-206
E-mail : qshop@qshop.com.pl

Kliknij tutaj aby się dowiedzieć więcej o programie afiliacyjnym
Kliknij tutaj aby zapisać adres email do newslettera