Wiadomości QShop

Płatność odroczona w/g umowy
Strona główna / Newsy

Płatność odroczona w/g umowy

17 02 2016
Wprowadzono do systemu sklepu zupełnie nowy rodzaj płatności. Płatność odroczona według umowy, bo o niej mowa, ma zastąpić w niektórych sytuacjach płatność przelewem.
Wiele firm korzystających z platformy QShop, wykorzystuje oprogramowanie do sprzedaży produktów dla stałych odbiorców hurtowych bądź detalicznych.

Wielu z tych odbiorców posiada zawarte umowy dotyczące odroczonego terminu zapłaty na podstawie umowy. Wychodząc naprzeciw potrzebą naszych klientów, dodaliśmy taki kanał płatności, który w swojej konfiguracji posiada okienko do podania numeru umowy.



Rys.1) Widok koszyka z wybraną metodą płatności - płatność odroczona

Po wybraniu tego rodzaju płatności, pokazuje się pole tekstowe, do wpisania numeru zawartej umowy. Po wpisaniu numeru i zakończeniu transakcji, dane o wprowadzonym numerze, będą dostępne przy danej transakcji w panelu sterowania sklepem.



Rys.2) Widok transakcji do realizacji z podglądem na okienko szczegółów transakcji

W integratorze z programem księgowym Subiekt GT, także wprowadzono zmiany odnośnie przekazywania informacji o nowej metodzie zapłaty. Podana informacja razem z numerem umowy zostaje zapisana w polu "Uwagi" w zamówieniu od klienta



Rys.3) Widok programu Subiekt GT oraz zamówienia z nową metodą płatności

Przy zmianie przez kontrahenta numeru umowy, stare numery pozostaną zapisane w systemie i dostępne dla archiwalnych zamówień.

Aktualizacja jest dostępna we wszystkich wersjach sklepów QShop
QShop.com.pl


Przedstawione informacje są dostępne także w panelu zarządzania sklepem w dziale Pomoc -> Aktualizacje. Wszelkie publikowane newsy dotyczą informacji o nowościach w platformie QShop.
Zapisz się do newslettera aby pozostać w kontakcie z naszą firmą i otrzymywać informacje odnośnie nowości na naszej platformie.
Gotowe