Kliknij tutaj aby przejść‡ na stronę™ główną… Kliknij tutaj aby zobaczyć sklep demo, lub założyć własne demo - za darmo na 14 dni ! Kliknij tutaj aby zapoznać się ze szczegółowym opisem programu Kliknij tutaj aby poznać funkcje programu Kliknij tutaj aby zobaczyć zrealizowane przez nas projekty sklepów oraz przeczytać opinie o programie Kliknij tutaj aby zapoznać się z cennikiem Kliknij tutaj aby zapoznać się z dostępnymi rodzajami designów dla naszego programu Kliknij tutaj aby zapoznać się z tematami pomocy dotyczącymi obsługi programu Kliknij tutaj aby się z nami skontaktować
Kliknij tutaj aby zamówić oprogramowanie
Jesteś tutaj : Strona główna -> Newsy
Wszystkie newsy
Przeglądaj wszystkie

Wszystkie newsy - 2016 rok
Styczeń
Luty
Marzec
Kwiecień
Maj
Czerwiec
Lipiec
Sierpnień
Wrzesień
Październik
Listopad
Grudzień

Wszystkie newsy - 2015 rok
Styczeń
Luty
Marzec
Kwiecień
Maj
Czerwiec
Lipiec
Sierpnień
Wrzesień
Październik
Listopad
Grudzień

Zmiany statusów wsparcia technicznego

19 08 2013

Wprowadzone zostały zmiany w oznaczeniach zgłoszeń wsparcia technicznego. Na prośby naszych klientów, wprowadziliśmy następujące modyfikacje statusów zgłoszeń:
- Każde nowe zgłoszenie (zgłoszenie usterki, propozycja usprawnienia) posiada status "Zgłoszone"
- Zgłoszenie odczytane przez dział wsparcia technicznego, zmienia swój status na "Odebrane"
- W odpowiedzi na odebrane zgłoszenie, w zależności od podjętych działań, zgłoszenie może otrzymać 2 różne statusy "Usterka usunięta" ,"Odrzucone"

Dołączony program do wykonywania zrzutów ekranowych do zgłoszeń technicznych, jest dostępny w dziale Pomoc -> Wsparcie techniczne

Po pobraniu i instalacji programu , należy go uruchomić i wpisać wygenerowany kod w okienko tekstowe programu.
Utworzenie zrzutu odbywa się poprzez wybranie z menu ikonki opcji "Wykonaj zrzut ekranu". Zrzut zostanie wygenerowany i dołączony do pierwszego zgłoszenia widniejącego na liście (pierwsze od góry).

Zmiany odnośnie statusów są dostępne dla wszystkich nowych zgłoszeń na wsparcie techniczne, dokonanych po 19 sierpnia 2013 roku.


Przedstawione informacje są dostępne także w panelu zarządzania sklepem w dziale Pomoc -> Aktualizacje. Wszelkie publikowane newsy dotyczą informacji o nowościach w platformie QShop.

Copyright 2005 - 2016
Qshop - All rights reserved

Tel : (60) 21-37-206
E-mail : qshop@qshop.com.pl

Kliknij tutaj aby się dowiedzieć więcej o programie afiliacyjnym
Kliknij tutaj aby zapisać adres email do newslettera